Szukaj na tym blogu

sobota, 2 kwietnia 2016

Czy jednak nie

0Zawitała dziś do klubu,mała czarna i szpileczki
Zamowilam troche rumu ona powiedziala dzieki
Jej wargi szeptaly take me,#takeaway dziś wieczór
Potem poszła densić i tak jest moja na ten wieczór
Odpuliła kilku facetów, #Im up on night to get lucky
wypijam drinka w biegu, ona też przyszła się napić
Widziała mnie ze dwa razy,pewnie i tak ściemnia fchuj
W sumie to juz Pewnie jej nawyk, już palneła troche bzdur
Zlizała sól z dłoni popijając tequile wcięta dosyć
Mówiła że fchuj boli- te chwile co patrzeli se w oczy
wiesz,że prostowała włosy,ale i tak na nią nie zerknął
miał na rękach ją nosić, a spuszczał jej wpierdol
bo była striptizerką i tak mijały się kolejny raz wskazówki
mówiła,że wpadnie napewno,tylko jeszcze napije się wódki
I chuj z tym,już kilka stów ubyło mi z portfela a jej rozsądku
i tak ma urwany film,bo słow nie wazy jak na początku

Ej ruchasz się Madam?Czy jednak nie?
Mam kupić szampana?Butelke czy dwie?
na parkiecie szalałaś,poszalejemy u mnie bejb
ta Impreza trwa nadal, ale szumi Ci już w głowie ej
[..]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz