Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 20 listopada 2017

Przykrasprawa

mam paranoje bo tak bardzo nie chce byc jak reszta
I w pozne noce to hardcore I mowie jak jest w wersach
Tylko to streszczam,I nawijam na tych werblach
Ze zycie to groteska,dramat I komedia
nie moge przestać,natłok myśli nie da mi spać
Przewijam zdjęcia I przewine je jeszcze raz
I nie widze barw nie, zdjecia sa jakies wyblakle
Nie dziw mi sie skarbie,wiekszosc oslepla biegnac za hajsem
A ja mecze haj ej, weed jest chyba za słaby
By ogarnąć bajzel,który nazywamy myślami
I nie czuje fazy, miłość jest chyba nie dla mnie
A jeśli chodzi o dragi to chyba tym bardziej
Robie ekstrakcje,musze wyjebać w sumie wszystko
Spalić jak baks ej I dorzucić do tego chill yo'
Urywa mi sie film ,bo alkohol mnie nie uspokoja
I musze wyjsc stad,bo to nawiedza mnie nadal
W sumie przykra sprawa,ja I Ty,że nie pyklo
W sumie glupio gadać,że jesteś egoistką
A jak dla mnie możesz być nią,przyzwyczaje się jak każdy
Bo moje serce jest jak iglo I mam rozdwojenie jaźni....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz