Szukaj na tym blogu

niedziela, 4 listopada 2012

Sadox,Picasso,black sister-Bezdradność





BEZRADNOŚĆ





Sadox







Kiedyś... bo to było dawno, za mgłą bagno 
nie trudno w nie wpaść, a ja spadłem na dno 
To było zasadzką, jednocześnie ogromną stratą 
bo na zawsze rozstałem się z ukochaną babcią 
Zawładnął mną smutek i bezradność, ale karmiąc 
już co prawda nieco wyblakłą egzystencję pasją 
z dlugopicem w ręce rozwijając wciąż sprawność MC 
chciałem wyżalić się koleżce, wiesz co mi powiedział? 
- nie mam czasu. ogarnął mnie szał, i coś jeszcze 
ciężko mi opisać te emocje - niech będą przeklęte 
I tak siedząc na parapecie, wymyśliłem eRDe 
i wtedy se przyżekłem że nigdy nie będę obojętny 
wobec kogoś w potrzebie, i choć wciąż niechętny 
do współżycia z ludźmi ziomkom służę pomocą 
owocną, i pamiętam sytuacje kiedy ktoś mnie wspierał 
za co wielkie dzięki, bez tego nie byłoby co ze mnie zbierać 


ref x2 
Ej. Czy wiesz czym naprawdę jest bezradność? 
Ja poznałem tą panią, w smaku jest pikantną , SUKĄ! 
Tu gdzie nie ma nic za darmo, więzi się kurczą bo muszą 
Zapamiętaj to gdy ziomek przyjdzie z michą smutną 



PIKASSO: 
Czujesz to uczucie, gdy już nie wiesz co zrobić 
I nawet Bóg nie odpowiada, już na twoje modły 
To uczucie kiedy, nie możesz znalesć wyjścia 
I mysli że mimo walki, i tak nie masz szans by wygrać 
Tak znam to, to uczucie które ci towarzyszy to bezradność 
Nie daj sie obezwładnić, bo szybko ściągnie cie na dno 
Wiem o tym ze masz, ochote poprostu sie poddać 
Skończyć na starcie, zamiast dotrwać i walczyć do końca 
Nie możesz tak łatwo sie poddać, wstawaj i walcz 
Postaraj sie a uda ci sie, przezwycieżyć ten stan 
Odzyskaj wiare w siebie, przeciez wiem że dasz rade 
Daj z siebie wszystko, i bardzo chciej wygranej 
Pokonaj swoje wewnetrzne demony, to ty rzadzisz 
Idz prosto do celu, w tyle zostawiając swoje watpliwości 
Na koniec rada, nie ważne jak sytuacja bedzie wyglądała żle 
Na pewno da sie znależc, wyjście z niej, nie poddawaj sie





ref x2 
Ej. Czy wiesz czym naprawdę jest bezradność? 
Ja poznałem tą panią, w smaku jest pikantną , SUKĄ! 
Tu gdzie nie ma nic za darmo, więzi się kurczą bo muszą 
Zapamiętaj to gdy ziomek przyjdzie z michą smutną 




Piję wódkę tak zimną jak ta co stała w przejściu
czarne myśli nie nikną ,zrozumiałam-she ain't you
było nas sześciu,jak shotów których czuję w ustach gorycz
chciałabym już się  już zwinąć i usnąć ale to mi nie pozwoli
mam dość tych teorii,że może gdyby wcześniej albo szybciej
Wszyscy wiedzą oczywiście lepiej niż przepowiednie delfickie
szanse naspełnienie są nikłe,piłam całe wakacje życząc im szczęścia
modląc się za nich,by sami dali radę wyjść z tego piekła
usypiałam na lekcjach,w środku bezradność mnie niszczyła
jak nie stracić ziomków? ej i tak spełnił się ten finał
nie zmienię się wybacz,to bolało i wciąż boli mnie cholernie
straciłam co miałam,najpierw ją potem jego-nie wiem czy to przezmnie
myślałam,że serce mi pęknie,Jego matka ciągle płakała
Tak ziomuś to prawda,koleś ćpał dużo-bez opamiętania
ludzki dramat-historia jak każda ,ta akurat mnie dołuje
jestem bezradna, z jakimiś zimnymi (jak ona) sukami siedzę w klubie




ref x2 
Ej. Czy wiesz czym naprawdę jest bezradność? 
Ja poznałem tą panią, w smaku jest pikantną , SUKĄ! 
Tu gdzie nie ma nic za darmo, więzi się kurczą bo muszą 
Zapamiętaj to gdy ziomek przyjdzie z michą smutną 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz