Szukaj na tym blogu

środa, 13 listopada 2019

#einsteina schemat

powiedz co o mnie wiesz,kurwa napisz o tym książkę
biorę głęboki wdech,uśmiech na ustach bo to słodkie
może zrobie progres,bo ziom progres to mój  wektor
nie odbierz tego dosłownie,lecz oddaje się tym wersom
więc nie pierdol,wena płynie we mnie niczym pierdolona rzeka
a ty lepiej weź czas jako punkt pierdolonego odniesienia
chcieliby dobre wersy sklejać,wielu tu interesuje tylko popyt
(Mc's?) Einstena schemat?a ledwo na kartce przekształcają te wzory
ja bujam te bloki,oni krzyczą ,okej (ej!)dam wam tą cenną lekcje
spójrz w oczy,już wiesz,że najważniejsze słowa są wypowiedziane szeptem
twoje starania są zbędne,jesteś chujowy,chciałbyś zgarniać propsy?
chcesz więcej?po tych wersach nabawisz się fobii-od tej prędkości
mówią ej zwolnij,dwa Pi razy rozpierdol na kwadrat,to pole
koniec matematycznej orgii,standard -nabawisz się urojeń
nie wiem czy pojąłeś,szczerze chuj w to, mam to gdzieś
zamilkłeś no co jest?mówi się trudno,nie wiem,ej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz