Szukaj na tym blogu

wtorek, 19 listopada 2019

Lost Connection


Mam nieodparte wrażenie że to już pora wyjsc ta... 

Mówi na lajcie bez Ciebie zakocham się w drinkach.. 

Tym bardziej przywyklam,a melancholia ucichla
W głowie nie miraz a misz masz, nie drinki a czysta.. 
Znów łapie dystans,bo nie potrafię jej nic dac... 
Ona mnie łapie na freestyle i orgazmy po piksach.. 
Bo Jej cipka jest śliska,  nie chce by taka sytuacja wyszla
Bo nie zamierzam z nią w gry grac... Ha




Ona nie może znaleźć rajstop a ja wciąż myślę na głos 

Nie wiem już czy spowiadam się blantom czy diablom

Bo Ostatnio... Nie potrafię złapać w życiu chwili przerwy
Chociaż Znam to... i ten patent jak je wyczuć od podszewki
Po prochach.. na chacie lizu-lizu- rolujemy bletki
Ona po trawie jak w Titanicu schodzi na dół wierz mi

 Ja... nie mogę tego spieprzyć, i znów za szybko płynie czas
Myśli płyną w czasie przeszłym, a umysł spowija mgła
Nikt tu nie jest pernamentny~w głowie what the fuck
Znów się dałaś wrobic bejbi, it 's too late to apologize
Taki z Ciebie Player ta, szeptala mi nocą do ucha
Znów z diabłem lecę w bal,przebierając w sukkubach
Bo noc przeciez jest długa, ona pyta mnie co z jutrem wiesz
A ja nie chcę tego słuchać czy kończymy może u mnie nie
Z takim skutkiem, że zamiast zdjąć bluzkę jej
Rzucam tylko Krótkie cześć,jebac wódkę bejb nie chce żadnych spiec... 


Jebac stresy, lit as fuck jebane siedem dni
Phone checkin' if She alone She better call  me
Nie wiem o czym pieprzy#lost connection po którymś extascy 
Ona zna mój język, wystarczą chęci po-Polej mi... 


na trzeźwo mnie odrzuca,bo czuje się spragniona nadal
Jest trochę jak na upał, ciepła woda - gazowana
Ale czesto myślę o jej udach, w sumie nawet się nie staram
Próżno mówić o uczuciach,gdy jest zawsze rozebrana
Nie chce nam się nawet gadać, że to ciągniemy nieco dłużej
To chujowa sprawa, że pijana znam twój numer
Po zarwanej nocy w klubie, któryś raz w tym tygodniu
Znów potrzebuje uciec niekoniecznie w taki sposob...
Ja nie mogę tego popsuc, powinnam pić zdecydowanie  mniej
Puścić to od początku, albo wciskać częściej save
Nie ma czasu na sen bejb, pięć pigul i nie mogę spać
Off my mind Just dead ej, mijamy taksówką ten sam park
Do Ciebie ta, lit as fuck w torebce szukasz kluczy
Palimy hasz i zwalnia czas znów chce się tobą upic
Groupies Rush, to piąty raz gdy odpulam inne suki
A nie umiem tak, lets bring it back po chuj nam te wyrzuty?

Jebac stresy, lit as fuck jebane siedem dni
Phone checkin' if She alone She better call  me
Nie wiem o czym pieprzy#lost connection po którymś extascy
Ona zna mój język, wystarczą chęci po-Polej mi... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz