Szukaj na tym blogu

piątek, 12 czerwca 2020

Lit as fuck lets make a movie








Kobiety są jak wino więc wybieram dobry rocznik 
Muszę zrobić intro bo ją chce mieć całą noc i
 Ona Znowu zgarnie propsy, za nowy zapach perfum
I te czarne pończoszki ubrane razem do gorsetu
Czuć Cie w powietrzu a  ja nie czuję nic i
Poza smakiem cukierkow, kolorowych z myszka micki
Zaliczam tripy zaliczam laski  jebać wynik nawet jak mam deficyt palę blunty  nie spliffy
Chciałaby być... Tu że mną Get over it
Chciałbyć być moja minnie po połowie ich
Upojona bitch, dam ci klucz  wiesz pod jaki numer
Chcesz potem przyjść plus weź ze sobą wóde
Ona zna mnie w sumie... Trochę z wczesniej
Dostała klucze, żadnych fotek Kusi mnie w sukience
I namawia mnie na sextape ale mam za dużo lat
Zafunduje mi znów bezdech let me see that Booty drop.. 
Lit as fuck

Taa


Spakuje w worek wszystkie łatwe suki 
Samokontrole,podwoje musze się nią upić
Lit as fuck lets make a movie
Dorzucam półtorej oczy zamglone i umysł.. 
To tu po niej,czerwone pozostałości róży... 
 Wszystko Pachnie tu ziolem i jak jej perfumy
Palę Joya za joyem i nie mogę się skupić 
Melanz może nas ponieść Lit as fuck lets make a movie.... 

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz