Szukaj na tym blogu

piątek, 17 stycznia 2014

IMA P.I.M.P (Grand alfons)-Finished










 Imma p.i.m.p (grand alfons)















Ej Ląduję wprost z melanżu -to miejski telemark
Tam byłam królową bansu tu muszę Cię rozjebać
 to będzie gruba impreza -to raczej oczywiste
powraca zły alfons kurwa robie z ciebie brudną dziwke
 zapewniam rozrywke  na takim haju że ściga mnie monar
Ta dawka by cie zniszczyła,pękasz po alkoholach
pękasz w stylu kondoma,suko nie masz ze mną szans
robie to za grubo,zniszczyłby Cię ten kurewski haj
Jebać trans, w który Cię wprowadzam swoją formą 
Zaliczasz Game Over, wbiłam już najwyższe combo 
wyyyybacz-jade ostro nazwałeś mnie szmatą,no kurwa?
mówisz ciągne laske?..ey ja wyciągam ci je z łóżka!
marnujesz mój czas wołasz Houston -
drzesz ryj jak Whitney
Wyjmuję z ust w chuj bomb, Ty szukasz słów w  piździe 
niszcze cie dobitnie  znów wbiłam komuś wpierdol
W tym normalnym bloku dziś mój dom jest kurwa rzeźnią 





Ey masz tu grand alfonsa.....Im yo' master
na mój widok suki mają orgazm-stestuje twoją matke
nie wyrwiesz nigdy żadnej ,ja zaliczam każdą dziurke
znaasz mniee muszę ukarać każdą nieposłuszną kurwe
spójrz ej, wszystkie suki moje,nie staram sie o ich względy
Leszczu mam nadzieję,że pojąłeś Ima P.I.M.P x2



















Ey Mam czterdzieści dziewięc dziwek a ty zrób Face lifting
będę miec pięćdziesiąt Eeeey dziwko mów mi "Fifty"
 nie zmienie się nigdy lap moj styl masz tu Grand-Alfonsa
twój budzet pozwala aby jedną z moich suk powąchać(zostaw)
zresztą jebnąłbyś gdyby tylko dotknela twojego rozporka
już wiem dlaczego sluchasz "30 seconds To orgazm"
ale z ciebie przystojniak,najbardziej chlopców podniecasz
Word up! zawsze flirtujesz z Elton Johnem na bankietach? 
Ey wyluzuj dzieciak dissując mnie w stopy sobie strzelasz
jesteś gangsta?a bejsbola trzymales tylko w San andreas
 zapraszam na melanż, Bounce dziwko nie ucz mnie jak sie wozić
PAL wrott ty stoisz a ja zahaczam uszami o chodnik
więc dziwko odbij tu ja jestem drapieżnikiem a to nierówna walka
nasz pojedynek to jak finish i pierdolony falstart
Eeeey samcze Alfa....lepiej przyjdz z reszta swego stada
wymarly gatunek,bedziecie robic za podkowy na moich zderzakach



Ey masz tu grand alfonsa.....Im yo' master
na mój widok suki mają orgazm-stestuje twoją matke
nie wyrwiesz nigdy żadnej ,ja zaliczam każdą dziurke
znaaaasz mnieee muszę ukarać każdą nieposłuszną kurwe
spójrz ej, wszystkie suki moje,nie staram sie o ich względy
Leszczu mam nadzieję,że pojąłeś Ima P.I.M.P x2


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz