Szukaj na tym blogu

środa, 1 stycznia 2014

Nie idzmy spać

Znów jest noc a cień pada na policzek
nie moge spać,bo znów te wersy pisze
w symbiozie z długopisem,szukam odpowiedzi
ej zdarza mi się naiwnie nie przestawać wierzyć
może szkodzą mi te leki?nie kłóćmy się-rozejm
więc łapie za kieliszek,puki nie polece na podłogę
ej skarbie powiedz dlaczego tak na mnie patrzysz
czuje niemoc,wiedząc,że ten tekst może być ostatnim
oczy zamknij, pamięć jest jak brzytwa dla ran
wszystko bym zrobiła dla niej,lecz na nią to nie działa
ej zaraz...nie chce byś była wzmianką w życiorysie
nie jesteś zabawką znaczysz dla mnie więcej niż te kilka liter
których nienawidze,niech mnie zastrzelą,kocham cię mocno
powiedz dlaczego?dlaczego nie mogę Cię dotknąć
pozostaje samotność i tęsknota do Ciebie
nienawidzę Cię kochać,może kiedyś to zmienię





ej zastanów się tysiąc razy nim powiesz,że mnie kochasz
czy potrafisz mi wybaczyć,pomimo,że zabolą Cię te słowa
świat zwariował,czułam twoją wzajemność z każdym dotykiem
to miało swój sens co? gdy całowałaś mnie w szyje
dziś uczucia są inne,....nie idźmy spać jeszcze
obudzi mnie moralny kac jakby gadała całą noc brednie[..]










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz