Szukaj na tym blogu

środa, 25 listopada 2015

#Lotna

znów nienawiść wchodzi do gry,gdy ten nastrój im się włączą
 porady typu rzuć ten syf ej to sacrum koniec kropka
czy ta walka bezsensowna zakończy się kiedyś triumfem?
czy starość zdąże z Tobą poznać czy może pojutrze umre?
zakochona jak kundel myślałaś,żę tylko szukam wrażeń
widziałaś mój uśmiech.myślałaś ,że jestem po trawie?
no i kurwa znowu kłamie,nie wiem jak Ci to powiedzieć
podczas trwania twoich zajęć szczytowałam też bez Ciebie
nie wystarczył byle pretekst,ani nawet pewne "Kocham"
wiedziałam,że znow polecę,a to tak jakby się wycofać..
Chce Ci to dać ej,zaslugujesz na to co najlepsze
Dotrzymać słowa bejb?slysze jak to do mnie szepczesz
#sextape,euforia,seks byl lekarstwem na cale zlo I
Bierz mnie,oj tak ,znow mi wyjebalo zrenice z orbit
Od tych endorfin,dzialasz na mnie mocniej niz kokaina
Zwolnij...jeśli mamm opcję to chce to tak zatrzymać..


Bo wystarczy chwila...by zjebać to co dlugo budowałam
Kolejna mija, a ty u mnie....usiadz.na kolanach
Przepraszam mala..nie wszystko da sie tak napprawić
Haj mi zejdzie zaraz...Chce Cie kochać I nic pozatym
Pierdole szmaty...co nie znają definicji tego slowa
Nie Chce Cie ranic..po prostu Cie kurwa kocham
Zieloonoka ślicznotka, z taką lajzą#kontrast
To dla Ciebie "piosnka",cala twoja lecz #lotna





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz