Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 30 listopada 2015


"żyjemy tak nie inaczej, spójrz, to jest synonim,
coś jak incepcja, ból który w próżni się rozchodzi
nie wracam już do nich,bo wiesz ludzie to ślepcy
wódka zdązy mnie dobić,nim ja skończe pieprzyć
i mała wierz mi,mam zajawkę na bycie romantykiem
ale przez te kreski rzucam tylko  kurwami na bicie
"I wish you could be here"/ale i tak wolisz bragi suko
słuchać o lizaniu cipek,gdy  zajebie się fchuj wódą
i jebać co inni mówią,i tak kochasz mnie w tym stanie
i inne już mnie nudzą,i nie mów,że tylko mi się wydaje
ani troche ani wcale,wiesz,ze mogę się zmienić
i to nie żaden bajer,chce zadbać o twoje potrzeby
kocham z klasą kobiety,chce taką która poprawi mi humor
żaden zaufania kredyt,nie chce żadnych głupich suk,bo
to jakby plunąć... w zaufanie,a to nie tylko rozmowy
wiesz jakby to ująć..wiem,że w chuja mnie nie zrobisz
chce patrzeć Ci w oczy,czasem coś odjebie#przepraszam
wiesz o tym,że to co piszę jest do Ciebie,prawda?
czasem muszę się nachlać ej zawsze możemy wtedy pogadać
wiem,że ze mnie łajza,ale jeśli zadzwonisz to przyjde-na bank
chce czuć twój zapach..na poduszce co rano i nocą
nie chce sobie wyobrażać,że tu gdzieś nie ma Cię obok
i nigdy dotąd ej,nie chciałam żadnej szeptać dobranoc
bo tylko z Tobą bejb,te chujowe chwile przemijają..
jak to życie się zjebało,mogłabym tak w kółko pieprzyć
z jakąś pojebaną panną,a z Tobą,chce być kimś lepszym
znów piszę chujowe wersy,jakoś brak mi na to metod
mogłabym napisać,że jesteś seksi i,że chce Cię zerźnąć
ale kurwa przecież Ty wiesz to....."
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz