Szukaj na tym blogu

środa, 16 lipca 2014

I czuje ze ja trace wiesz..przez to co odpierdalam
Budze się z kacem ej  przecież tego nie chciałam
Nie taki zamiar był mój,przecież kocham ją kurwa
Więc zamiast wyjść już..dałam zaciągnąć się do łóżka
Żadne usta usta nie wchodziły w gre-całuje tylko ją
Nic nie znaczący seks by zaspokoić jedną z tamtej rządz.
To kurwa błąd,zwiecha w bani od pierdolonej kodeiny
Nie chciałam jej zranić to przez alko międzyinnymi.
Mów mi mistrzyni kurwa we wszystkiego spierdalaniu
Nie zapaliła się żarówka-żażyla się pomału
Trzeba było myśleć żałuj ,że ją tak zraniłaś idiotko
Jak mogła z tobą zostać po tym jak inną mogłaś dotknąć
W sumie nawet niezłe combo powinna mnie rozszarpać jak dynamit.                      Bo jakaś inna panna jęczała z rozchylonymi nogami.          Nigdy nie chciałam jej zranić
Teraz czuje,że ją trace
Przez to co odpierdalam,a mialobyc całkiem inaczej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz