Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 28 lipca 2014

Padnie strzał(unfinished)

[…]Wbijam na beat to jakbym rzucała się do gardła
Uspokoja mnie jej krzyk- zagłusza hałas miasta
Frajerzy stoją w maskach,ja stoję ponad normą
A jedyna poza jaką znam ...to poza kontrolą
Te kurwy krzyczą YOLO- większość szuka przygód
Suka myśli,że ma swag ,a brak jej stylu
I mam pole do popisu-zaliczam progress ,to łatwa suka
Tamte skończą w torbie,bo złotym środkiem jest kula
Ej bejb słuchaj ,jestem chora -biore tabsy -gotowa do łowów
Gorączka sobotniej nocy-bądz już w pogotowiu
Suki spokój-oto strzał,ogień zgasł-trafiony w serce
Po to gram hardcore rap byś spał przy zapalonym świetle
Nie pieprze -mam szósty zmysł,dziele przez sześć te kurwy
Ty widzisz różnych raperów (heh) ..a ja martwych ludzi
Kiedyś mnie to zgubi -wpadne w szał,ucieczka będzie próżna
Padnie strzał -przeładowanie magazynku jest muzyką dla mojego ucha..

Przeraźliwe jęki z domu-oni krzyczą moje imię
Fatum twojego losu mocno w psyche Ci się wryje
Ej Ziomuś świat okrył mrok- na oślep biegniesz
Mogę Ci pomóc-w ryj cios zardzewiałym prętem
Ej bejbe usłysz mój głos gdy poczujesz tą stal
Nie pieprze  zimna jak wzrok gdy padnie strzał  […]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz