Szukaj na tym blogu

czwartek, 30 maja 2013

Tylko niech nie pada deszcz(Unfinished)









   Przed oczami obraz śmierci,Czyżby swojej? 
kreśle wersy,zastanawiam się po której diabeł stronie....






nie chce zapomnieć,nie chce  kurwa umieć
to jakby rzuciła na mnie klątwę i nie potrzebuje złudzeń
by wiedzieć co czujesz,choć myśli w głowie sterta
bo to nie opiera się  wyłącznie na szczerych chęciach
i proszę przestań ,mówić co nas łączy,bo więcej dzieli
weź dorośnij,bo ja nie chce z tobą reszty życia spędzić
potrzebuje przerwy,i nie chce patrzeć nocą w gwiazdy
prawdę mówiąc mnie nie obchodzą,bo to dwa inne światy
wspomnienia weź gratis,ja idę do przodu i nie,nie wróce
żaden powrót nie wchodzi w gre ...kilka dni później
i wyleję ta wóde,może minie mi kompleks mesjasza
bo nie mam czasu świata zbawiać....


i Oby nie padał deszcz,niech pogoda będzie piękna
niech słońce świeci dla tych którzy przyjdą mnie pożegnać
testament w wersach,i słuchaj to rozstanie tylko na moment
bo w moim życiu zamęt,znów spotkamy się we własnym gronie
i czekam aż powiesz,że znów razem zapalimy lolka
nic nie popsuje nam już marzeń,gdy znów z wami się spotkam
mówią walcz do końca,Knockout-spójrz na zamknięte powieki
bo gdy mówiłam zobacz,były otwarte dla nich,ale nie widzieli
i nic nie dasz rady zmienić,umrę dziś Forever young w sercach
widziałeś mnie ostatni raz,lecz w wersach będe nieśmiertelna
więc przestań na to patrzeć ze strony że nie dałam rady
powiedz o błędach,których nigdy nie udało mi się naprawić
i niech to będzie klasyk,gdy będę martwa-jedna na milion
i niech ustanie hałas,niech to nagle stanie się ciszą....
bo pierdole wszystko,lecz nie znam dnia,godziny ani miesiąca
może kiedyś przestane ćpać...nie wiem ile to jeszcze potrwa




tylko niech nie pada deszcz-to pierdolona agonia
po policzku jedna z łez spływa jak po szybie kropla,
powoli jakby chciała zostać-dłużej jak ja tutaj
by przetrwać tą burze,chociaż raczej się nie uda




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz