Szukaj na tym blogu

piątek, 27 września 2013

The Lost Tapes:nienawidzę jej(Unfinished)




Nie ma granic ludzki wyzysk, pozostajesz jednym z milionów
Pochłonął cię materializm? W ścierwo zamienił twój rozum
nie zejde z tronu  za kłamstwa prosto w oczy dziś pozbawiam cię oczu
Sprawiedliwość nadal żyje i wkrótce dojdzie do głosu
mój język chciałaś poczuć?zawsze rozkoszujesz w sobie ludzi?
złamałaś zaufania votum,tamto co było już  nigdy nie wróci
pierdolone suki,patrzę na litość przez pryzmat zjebanego losu
Kilku spalonych marzeń i szlaków bez powrotu
może wróce do prochów i wcale nie mów ,że jest ci przykro
mam nad to problemów,chyba muszę po prostu zniknąć
chociaż byłaś blisko,to moje plany wyjebałaś w błoto
Jeśli wyglądasz przez okno nie sprawiasz przyjemności oczom
mierze wysoko ty sama nie wiesz kim chciałabyś być
z tobą to nie możliwe,przez kilka kwestii całkiem osobistych
ej myśl,myśl,rozpurte serca któreych nie da się zaszyć
przypominają, że nie wszystko da się naprawić...


Ja nienawidze jej,chociaż mówi,że mnie kocha
ja nienawidze jej,jej miłość jest jak choroba
nienawidze jej,będę się z tym afiszować ja nienawidze jej,a nie docierają te słowa
ja nienawidze jej,chociaż ona pragnie mnie zobacz
słuchaj ja nienawidze jej, a świat zwariował..




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz