Szukaj na tym blogu

czwartek, 26 września 2013

#Redrum(zamach)










                       REDRUM (zamach)










ej kurwa to zamach,robie krok,mrok podąża za mną
frajerzy wypierdalać,-fuck off,bo to zmombarduje miasto
odpierdala mi jak po alko,pierdole wack'ów,pierdole sobote
to ja tu z buta wjeżdzam jak biggie na drzwi wejściowe
szmato powiedz im,że jestem artystą zła,zobacz
ziomek spójrz maluje wersami strach w ich oczach
mam moc jak koka,ona działa na mnie mocniej niż kokaina
chyba ją kocham,to troche przerażające ,że chce ją zatrzymać
wystarczy chwila,żeby mnie wkurwić,(oddech) jestem władcą
zła zdzira tnie twój mostek,sune w dół aż przyjże się flakom
nie ma patrzeć na co,ziomek zostawiam to -podaj ogień
zamykam babkę w szopie,zrobie jej haszkomore
how high? powiedz,dzisiejszej nocy wrzucam najwyższy bieg
prosze,kotku rozchyl uda,to będzie niezobowiązujący seks
tamten leszcz?jeden strzał,kula przebiła mu mózg
mała wdech,jestem mistrzynią prochu jak jebany lucky luck


Coz... 



ciężki styl jak heavy metal,to moje chore bragga
mówią,że celują jak snajperzy,mało który w bit trafia
ziomek błagam,nie freestyluj nawet bo jesteś za słaby
ej suko to zamach twój styl jakoś widze tylko za kratkami
ej zamilcz w tej klatce dziwko ty robisz za tanią panne
twoje teksty schylają się po mydło-są przeruchane
przyznam,że masz talent- suko jedynie do odstraszania lasek
a te suki nie wrócą,nawet jeśli rzucisz pokeball'em
ej troche się pobawie, wbijam w środek wixy,rzuce się w tłum(ciała!)
pokaże Ci co potrafie,zmieniając cole i whiskey w jebany Redrum(zamach)


[...]












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz