Szukaj na tym blogu

czwartek, 26 września 2013

czysta psychodela



                                 


"już dawno zaszło słońce,otwieram do piekieł wrota
wyprawiam okulistyczny obrzęd,twoja dusza zostanie stracona"






Zakładam religie,nasza msza to pierdolona orgia
Opętane zakonnice i ja......weź to sobie wyobraź
na środku pomieszczenia ołtarz,recytuje Ci przy uchu biblie
pozamykane okna-pokaż,tętno staje się szybsze?
jeden moment...i krzykniesz,przełamując tą cisze
jedynie spojrzenia zimne,na podłodze połamane krzyże
Podejdź bliżej,jak temperaturę nie przestane Cię podkręcać
podoba ci się,zaciągam się szlugiem,majtki na podłodze#hell ya
ej wysłannik z piekła,zaraz złoży Cię w ofierze
chcesz to bądź niegrzeczna,zapalam ceremonialne świece
idę po Ciebie,w okół w dół spuszczone głowy
z Joker'a uśmiechem,gdy siostry nie przestaja się modlić
pentagramy to część orgii-mażę krwią po ścianie
nie wiesz co nastąpi,lecz będziesz robić co Ci każe
miej tą świadomość kochanie,gdy się bezdusznie uśmiecham
wyszepczesz tylko amen,gdy stane nad łóżkiem -czysta psychodela


Ej mogę Ci to obiecać,w dzisiejszą noc innowiercy spłoną
dzieli nas spora przepaść,dziś wyrwę Cię bogom
te wersy to prolog,nastaw się na serie brutalnych tortur
Ej skarbie dołącz do barw psychopatycznego mordu
no dalej chodź tu, .....nie myślałaś,że fantazje są realne?
zakonnicy kostium-zwłoki w prześcieradle plus nóż na twoim gardle
mam chorą wyobraźnie,mój mózg kreuje te zdarzenia
jestem pierdolonym diabłem,a to czysta psychodela





zakładam religie?kurwa przecież to piąty piekła krąg
twoje kręgi szyjne i moje usta ,uległaś- poczuj to
dreszcz Cię przechodzi jak prąd,poczuj  ten klimat
troche grozy,siostry klęczą na połamanych krzyżach
to już niedaleko finał,lecz dziś oszczędzę Ci  bólu
cichy krzyk-zabiorę twoją dusze,do reszty moich duchów
emocjom dam upust,babcie nazywają mnie Antychrystem
szepcze wprost do twoich uszu-dzwoń po egzorcyste..
to i tak żadne wyjście,......hamuje popęd seksualny
wyglądasz apetycznie,od mojego dotyku przechodzą cię ciarki
przegryzasz wargi,życie jak film-czarny charakter to moja gaża
kotku poznęcajmy się razem nad szczątkami ludzkiego ciała
wiem,że byś tego chciała,przeniose Cię w całkiem inny wymiar
innowiercy to plaga,wieszam ich na odwróconych krzyżach
ej wybacz czas tyka chyba pora to skończyć 
Logika zanika więc przypal jak przelecę te siostry... 





Ej mogę Ci to obiecać,w dzisiejszą noc innowiercy spłoną
dzieli nas spora przepaść,dziś wyrwę Cię bogom
te wersy to prolog,nastaw się na serie brutalnych tortur
Ej skarbie dołącz do barw psychopatycznego mordu
no dalej chodź tu, .....nie myślałaś,że fantazje są realne?
zakonnicy kostium-zwłoki w prześcieradle plus nóż na twoim gardle
mam chorą wyobraźnie,mój mózg kreuje te zdarzenia
jestem pierdolonym diabłem,a to czysta psychodela

[...]







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz