Szukaj na tym blogu

czwartek, 12 stycznia 2017

Nie dogadujemy sie [unfinished]

[...] nie dogadujemy sie wiesz,mowie jej ze jest chora
Dopada ja wtedy lęk,zaczyna lapiać mnie za slowa
Przestajemy sie szanowac,pierdoli najgorsze smieci
Tematy typu szkola,jaranie i wszystkie inne z wtedy
Rzucilam dla niej leki i rzucilam wszystkie inne
Czuje sie jak debil,bo robi ze mnie debilke
I wiesz to troche przykre,ze nie docenia co dla niej robie
Mialabyc przy mnie,wspierac mnie chocby slowem
A ja lapie sie za glowe i rozkminam co za faza
Puszczam zioło w obieg bo jest kurwa przyjebana
No i czasem tak sie zdarza,że już pękam i wybucham
żałuje,że dopierdalam,tak,ze kurwa nie ma chuja
Zazwyczaj przepraszam,sluchaj ona kręci mi afery
Że przestaje jej ufać,bo obrabia mi dupe u kumpeli
No i miałam się zmienić wiesz ten proces trwa nadal
Twardo stąpam po ziemii,a jeszcze nauczę się latać
I ona nie wie co to oznacza ,ze mowie jej ze mam dosc
Mowi,ze przeciez co noc tu wracam i w sumie to juz mam dom
Boli ją to ,że nie mówie do niej nic
Zamiast zmienić ton i przemyśleć myśl [...]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz