Szukaj na tym blogu

czwartek, 12 stycznia 2017

To nie musi być skomplikowane[unfinished]

To nie musi być skomplikowane,odłoz majtki na bok
Gdybym mogla cofnąć się w czasie-bardziej by mi zależo
Zabiłabym za nią i to nie podlega nawet
dyskusji
Przynosi mi radość, a nie tylko rozrywkę jak te kurwy
Nocami i chuj z tym, jest warta milard takich suk
Prześwitujące bluzki,smak wódki na wargach#stój
Zadajesz nam ból ej ....,po co drążyć ten temat
Nie widze innych szmul bejb,to były złe przyzwyczajenia
Już nie mam czasu na melanż ,uwierz że zmieniłam się całkiem
I gdy myśle o tym teraz,to gardze dawnymi twarzami tym bardziej
Ponoć liczy się fun ej, wpoili mi to za młodu
Ponosił mnie haj też, nie stroiłam od kłopotów
Daj mi tylko jeden powód ,dla którego mam to rzucić
Wiesz,że zrobie to znowu, nie kręcą mnie te groupies
Moze kiedys rzuce szlugi-złe nawyki z poprzednich wcieleń
Każdy czasem się gubi,ale na twój skacze mi ciśnienie...

To nie musi być skomplikowane,odłoz zale na bok....
Wiem ze masz wlasne zdanie,kochanie ,ale lepiej nago
Zbadam problem jak znachor,poradze z tym sobie
Przy okazji Ci chlapiąc,problem rozwiąže się potem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz