Szukaj na tym blogu

wtorek, 3 stycznia 2017

#Pokaz slajdów

Mówią,że stara miłość nie rdzewieje może kurwa mają racje
Najebana dzwonie do Ciebie jadę już kurwa w taksie
pamiętam jak na pierwszej randce,oddałaś mi się w kiblu
Jestem sentymentalna znasz mnie, zwłaszcza po shotach kilku
Kilka klatek tego filmu,to jebany pokaz slajdów
Brak realizmu .....,my na ławce .......w parku
Ja w ramach żartu oświadczyłam Ci się po pijaku
Szlifowany marmur.....,z pobliskiego automatu
mówią,że masz ten atut.....he,cycki no i tyłek
zapalimy na pół,później będę całować Cię w szyje
no i sprawię,że na chwile..znów będzie jak dawniej
choć to w jedną strone bilet,ale to nie jest teraz ważne
cenimy hedonizm ponad prawdę i znów zapalisz świeczki
mówisz,że pod prysznicem będzie fajniej,polecimy znów bez reszty
i znów wpierdolę tabletki,by jakoś żyć z tym normalnie
przewine to wstecz i znów oleje cały ten bajzel..

.ej


porobiłam się znów fchuj ....przed oczami pokaz slajdów
szczęście często tu wiąże się z nie dawaniem szans już
coraz częściej czuje bół...,od tych niewygodnych faktów...
coraz więcej niuń,każda z nich  chciałaby brać ślub...
to brak słów..przewijam wstecz i ....widzę klatki
to jak dać klucz do emocji którym nie dało się nazwy
po omacku  ....dochodzić do tego,że jest się martwym
i często czas tu jest jedynym z czym się walczy...(stój) x2





nie wiem czemu tak patrzysz,przecież jestem zjarana
rozbieramy się na trzy,raz... dwa....,trzy..do naga
później będę spadać,i nie wpadne już ani razu
i męczy mnie to nadal,Time bejb ..schodze na dół
miało nie być sladu,miały pozostać tylko blizny
kawalek materialu,na którym napisałaś mi list i..
świadomośc,że byłaś kimś bliskim,podobno jedynym
miałam olać wszystkich i być teraz z Tobą,w tej chwili?
podobno nic na niby,mówisz,że to było szczere?
no i ponoć masz alibi,że mam wyjebane w Ciebie
i że się nie zmienie ,żę alkohol trawa i melanż
i byle pretekst,wystarczy zeby plany rozjebać
ten pokaz slajdów trwa teraz,widze to dokładnie
nie potrafilas mi nie dac,a ja musiałam też cpać ej...
To pierdolony bajzel, widze to-mam przed oczami
Klatka po klatce,jak sie od siebie oddalamy ..wiesz?





porobiłam się znów fchuj ....przed oczami pokaz slajdów
szczęście często tu wiąże się z nie dawaniem szans już
coraz częściej czuje bół...,od tych niewygodnych faktów...
coraz więcej niuń,każda z nich  chciałaby brać ślub...
to brak słów..przewijam wstecz i ....widzę klatki
to jak dać klucz do emocji którym nie dało się nazwy
po omacku  ....dochodzić do tego,że jest się martwym
i często czas tu jest jedynym z czym się walczy...(stój) x2







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz