Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 18 lutego 2013

Translator rapu/ Deep with this bitch

Relację z Magdą zaszły ZAAAAA zaaaa zaaaa [...] za daleko. Moment kulminacyjny w którym będę za głeboko. Naaaah. Pani Magdzie już podziekujemy. Questions: Dlaczego  z nią nie będziesz? Haaaa. Ano byłaby błędem mojego życia. A ja jej. One Person ,two behaviors. Y'all know.No i cóż. Walentynki walentynkami. Zaatakowała mnie w bramię. No i Finito. Później coś skleję. Czas czytać Makbeta.FUCK YOU MAKBET. jebać szkołę. Jebać Ten syf. Jebać życie. JESTĘ HEJTERĘ.

































Ej chłopcze translator -przetłumaczyć ci to? 
U mnie dobrze,na bogato zeszły rok minąl 
Pieprzysz miłość ale powiedz czego się boisz? 
Że nikt nie zakocha się w tobie mówie stop- kodony 
I nie mówie nic już do nich- koniec transkrypcji 
jedno słowo powiesz,będziesz miał limo jak u dziwki 
Bo mój instynkt tak mi każe mam to zapisane w genach 
Allele dominujace- alfa samiec? Wredna suka (o cholera) 
Coś czego ty nie masz,może to chromosomalne mutacje? 
Czekam na moment w którym to się skończy-się zamkniesz 
Ja tak na poważnie- translacja -teraz mogę cię wpierdolić 
bo potrzebuje białka ,trzeba było uważać na biologii 
ziom odbij jak enzym polimeraza twoja rola się skończyła 
ja bez przerwy mam zapał zobacz ziomek i wybacz 
Że muszę cię poniżać,ale moja rola widzisz właśnie taka 
jak nukleotydy na dwóch niciach tłumacze według zasad 


Nie wiem czy chciałbyś osobiście poznać mnie 
na tle chromosolmalnym jesteś jak wadliwy gen 
jeśli chcesz Klinefelter to pokaż mi teraz cycki 
łamie ci serce wiem..krzyczysz doktorze Kill me 
na tle chorób wenerycznych jesteś jak wnętrostwo 
troche zamknięty w sobie,nie pomoże ci tu doktor 
musze tłumaczyć im osobno jakie znaczenie ma biologia? 
moje wersy powodują wiremie weź to sobie wyobraź 
możesz dreszczy dostać,gdy ci to wytłumaczę 
Darwin cipo,innowiercy-nie pomoże im tu pacierz 












Jestem prawie bezbłędna- idealny mechanizm 
Wreszcie rozpoczynam spektakl-zasady parami 
już, już się ustawić,Komplementarność miej na uwadze 
wrzuć na luz ,dominuję nad każdą tkanką ....-mutacje? 
mówisz,że znasz mnie?stale sprawiedliwości strzegę? 
bogatym zabieram biednym daje-trisomik dwadzieścia jeden 
(down,down) zaliczasz glebe,jesteś w emocjonalnym dołku 
ziom lecz się,masz depresje po nieudanym związku ? 
Ej kotku,co ta za krzyk?słuchaj powód prosty- to delecja 
za dużo chromosomów X?szukasz pomsty-umysł wytężasz 
ziombel przeestań.chcesz mi dokopać?załóż zespół z wilkiem 
albo Wolfem -Hirshorn'em zobacz leszczu (wiem)to przykre 
zabieram ci pigment-albinizm -boisz się jak wampir słońca 
Weź się zamknij-cynizm, Tyrozynazowy Drakula-czarna siostra 
Matką mą biologia,Jak natura jestem nieobliczalna-zobacz 
rapu tłumacz,-bledniesz- zalegam w tkankach -Mukowiscydoza 



Nie wiem czy chciałbyś osobiście poznać mnie 
na tle chromosolmalnym jesteś jak wadliwy gen 
jeśli chcesz Klinefelter to pokaż mi teraz cycki 
łamie ci serce wiem..krzyczysz doktorze Kill me 
na tle chorób wenerycznych jesteś jak wnętrostwo 
troche zamknięty w sobie,nie pomoże ci tu doktor 
musze tłumaczyć im osobno jakie znaczenie ma biologia? 
moje wersy powodują wiremie weź to sobie wyobraź 
możesz dreszczy dostać,gdy ci to wytłumaczę 
Darwin cipo,innowiercy-nie pomoże im tu pacierz





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz