Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 lutego 2015

#LoveSong

To część przeznaczenia ślij mi sygnały jak te przy groszach na kartę
Nie umiem ich odbierać ale.. jestem cała twoja skarbie
Gubie się całkiem, ej ...wiesz co? ...to twoja wina
I uwierz Naprawdę ,chce sprawić byś była ze mną szczęśliwa
By czas nam mijał tak jakbyśmy zawsze chciały go tak spędzić
Byś chciała takiego życia czytając te marne wersy
Postaram się nie spieprzyc.. tego, wiesz ze nie chce tego zrobić
Dawniej obok stado dziewczyn chętnych zawsze do pomocy..
Moglabys im dac lekcje ,wiesz uczyć je chodzić..
Żadnej z nich nigdy kotku nie udało się mnie poskromić
Chce patrzeć Ci w oczy, mimo ze nie mogę obiecać,że nigdy Cię nie zranie
Ale daj mi chwile ...tak bym mogła zabrać Cię na spacer
Ej Gdzie tylko księżyc będzie mógł widzieć nas razem ...
Wybacz mi błędy ej.. Nie chce myśleć o innych nawet
Chce się z Tobą zestarzeć wiesz? chce byś miała wsparcie we mnie
A Gdy będziesz potrzebować  mnie to wiedz że zawsze bede..
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz