Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 lutego 2015

Tańczą (demony nocy)[unfinished]

...Cztery kurwy tańczą na stole....
Tańczą,tańczą do póki nie powiem :
"-wez Zejdz trochę..niżej." Lub "podejdz "
Pewnym krokiem -chce widziec ten ogień
długie noce,  ja nie potrafię się im oprzeć
To co potem robię nie jest juz istotne
Wpadaj do mnie,ze mną do mnie-...wsiadaj
Weź się pośpiesz,jeszcze dużo zdąze Ci pokazać
Miasto nadal nie śpi- każdy dziś da upust demonom
Tańcz tu bejbi gdy buzuje w głowie alkohol
I tak co noc ej bo nie panuje nad tym
Trace świadomość mając przed oczami jej pośladki
Widzę jej zachwyt ,rusz to ej chce  na Ciebie popatrzeć
Płace gotówką bejb, więc poruszaj się dla mnie
Wij się bardziej nim zedre z Ciebie ubranie
Nie nosisz majtek eej wiem o tym doskonale
Jesteś w tym stanie-napalona błagasz mnie o to
To obłęd prawie, jęczysz  napawajac się nocą
Tuz obok-mega mokra rozchylajasz wargi
Błogo ....suko... wiedzialas ze się dziś dasz mi
Nawet nie chcesz walczyć-rozchylasz uda grzecznie
Daj ten haj mi-mój Jezyk zaraz w ciebie wejdzie
To obłędne gdy wijesz się, mokra ocierasz o mnie
Chcesz coraz więcej ejj więc pieprze Cie ostrzej
Gdy skończe nastanie świt ty naga będziesz tak leżeć
Urwał się jebany film,nigdy juz nie zadzwonie do Ciebie..
Wiesz o tym przecież..alter ego co noc daje o sobie znać
Hajs na prawo i lewo -Chce tylko poznać twój smak
A zahamowań brak..więc tańcz ,tańcz najzwyczajniej
Jebać ten hajs...po prostu Teraz zatańcz dla mnie ...
I wiem,że zrobisz dzisiaj wszystko.... skarbie..dla mnie
Podejdz tutaj... blisko....bardziej..bardziej
Póki nie zasne będę mieć przed oczami twój obraz
W głowie mam bajzel..kręć tym tyłkiem nie sprzątaj....[…]
















   





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz