Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 lutego 2015

#Minie mi haj(telefon)

"  ...Popadam w alkoholizm,ponownie podły nastrój (hej)
Próbuje się dodzwonić,lecz słysze fuck you (kurwa)
Nie żartuj nawet,że ten tekst był zbyt apodyktyczny
Że mam wracać do panien,albo do tamtej dziwki(heh)
Nie będę kimś innym,przestań kazać mi się zmieniać
Rozdrapujesz blizny,sama zrób sobie rachunek sumienia
Ponoć go nie mam, tak jak serca,przestań pieprzyć już
"To był tylko seks tak?"Brakuje mi aż słów
Lecz cóż...słowa nie bolą jej usta i tak ten smutek ukoją
Mam nadzieje,ze znajdziesz kogoś,i to nie tylko pusty monolog..(serio)
Znów dzwonie no bo...mam wyrzuty w sumie całkiem serio
Chyba tego nie rozumiesz ,dwie inne rzeczy: miłość a namiętność(poważnie)
Ja kocham tylko jedną, i jest tą jedyną wierz mi
I ona ma tą pewność,nie zostawie jej dla trzydziestki..
Nie wracam do kiedyś,nie ma mnie I ciebie#osobno (słyszysz?)
I nie wystarczy byle pretekst by znów mnie dotknąć
(Nie wracam do Ciebie!)

Ej

Nie gonie wspomnień,nie złapie mnie sentyment#over
Było nam dobrze ,lecz ktoś tu zjebał co nie?
To konieec i tak zaraz mnie rozłączysz wiem to
Lecz przy Tobie.. to miało mieć swój sens co?
Nie pierdol .. ,wiesz przeciez nie będzie happy endu
Nie wracam do Ciebie ...to nie ma sensu
Ej dziękuj ..za te momenty wiem,ze jesteś tam..
Juz nie zadzwonie wierz mi...minie mi haj..

Mówią:- sporo się pozmienialo;-twoje ex kogoś poznajdywały.
słyszę to samo,i tak zadzwonią krzycząc :-I Juss wanna party!
To zły czas na zmiany,mówią Że chcą mnie tą z kiedyś(chcą ej)
Mam zrobić comback,chcą w kółko robić ze mną te same rzeczy?(te same)
I znów ćpam te leki,serio nie umiem żyć z tym na trzeźwo#high life
Ej mała nie pierdol,to nie tak ze  mi się podobałaś(nie)
Byłam naćpana i dziś sile się na szczerość#słodkie kłamstewka
W jedną stronę bilet,nie no nie ta to inna #następna
I znalazłam jest piękna serio  -musisz to  wiedzieć
Się nie nakręcaj,bo nie wystarczy byle pretekst(nie)
By wrócić do Ciebie,i nie mów że mam spojrzeć na nas
Że potrzebujesz mnie jak tlenu..przecież zjebalas(heh)
Nie będę szans dawać..kilku wiesz ze to strata czasu (wiesz)
Możesz sama wnioski wysnuć...zamiast liczyć na cud
nie rób dramatów, haj mija a czas  ponagla
Po nas ani śladu urywa się glos #czerwona sluchawka....

Ej

Nie gonie wspomnień,nie złapie mnie sentyment#over
Było nam dobrze ,lecz ktoś tu zjebał co nie?
To konieec i tak zaraz mnie rozłączysz wiem to
Lecz przy Tobie.. to miało mieć swój sens co?
Nie pierdol .. ,wiesz przeciez nie będzie happy endu
Nie wracam do Ciebie ...to nie ma sensu
Ej dziękuj ..za te momenty wiem,ze jesteś tam..
Juz nie zadzwonie wierz mi...minie mi haj..









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz