Szukaj na tym blogu

niedziela, 25 grudnia 2016

Diss na Chrubaszewską


Myślisz,że Cie potrzebuje...a tak naprawde nie
Dalej masz mòj numer?szczerze mam to gdzieś..
Znów nienawidzisz mnie,wez sie w koncu zdecyduj
Znowu mialas sen?że przyszłam w nocy..po cichu?
juz nie potrzebuje przygód,jakiś durnych perypetii
Całego syfu w zyciu,ktory mi zgotowalas-dzięki
Nie,nie potrzebuje przerwy, przestań pisaç esemesy
Nie namówisz mnie na seksy i nie pytaj mnie o kiedyś
O dragi i kobiety, o to ile śpie i jak się czuję
Że mam przestać brać te leki,bo Ci niszcze wizerunek
Kurwa mać i że na stówe ja Cie kocham i Ty wiesz to
Chuja tam,weź się ubierz Ty popierdolona stalkero
Pisze diss na Chrubaszewską,w ręku mam pare zdjęć i...
Nie ulegam żadnym sentymentom,suko lepiej wierz mi
Bo gdy ja unosze brew Ty, lepiej unieś się honorem...
A gdy rolluje bletki,wiedz,że nie myśle już o Tobie...

Myślisz,że to Love i że ja potrzebuje Cię?
No to Kurwa wciśnij stop,bo ja mam wyjebane ej...
Mówisz,że Ty co?że Ty najmocniej kochasz mnie?
No to kurwa wciśnij stop ,bo ja mam wyjebane ej...
Mówisz,że przyjdzie noc, że wróce gdy spadnie snieg?
No to kurwa wcisnij stop ,bo ja mam wyjebane ej
Mówisz,że masz już dość czekania na mnie hee?
No to kurwa wcisnij stop bo ja mam wyjebane ej......

Nie....nie wroce ,nie ma juz powrotow
Weź się ubierz...i nie zaśmiecaj mi już telefonu
Jeśli chodzi o powód,bo jesteś pierdolnięta wiesz to
Odchodzilas od stolu,ocierajac sie przy tym o krzesło
Mam w dupie to serio, lubiłaś BDSM i te sprawy
Więc lepiej nie pierdol bo zabiore Cie spowrotem w te klimaty
Wezme Cie za kłaki do auta,do bagażnika,ostro jak lubisz
Owine taśma poza-tym ;lalka? zapytam  jak juz skrepuje Ci ruchy
Wiesz,że wierze w cudy, więc może dzisiaj znikniesz
Pòjdziesz na zakupy a nikt nie zgłosi tego na policje
Kurwa Wyłowią Cię w Wigillie, z pobliskiego jeziora
Jak w najgorszym filmie, nie chce juz tłumaczyć słowo do slowa
Ta relacja jest skończona, nie analizuj już nawet
Nie ma co dramatyzować, życie toczy się dalej
O poranku wypijesz kawe,ja spale jointa jak dawniej
dzis Wyglada to troche inaczej,bo juz obok Ciebie nie zasne ....wiesz?



Myślisz,że to Love i że ja potrzebuje Cię?
No to Kurwa wciśnij stop,bo ja mam wyjebane ej...
Mówisz,że Ty co?że Ty najmocniej kochasz mnie?
No to kurwa wciśnij stop ,bo ja mam wyjebane ej...
Mówisz,że przyjdzie noc, że wróce gdy spadnie snieg?
No to kurwa wcisnij stop ,bo ja mam wyjebane ej
Mówisz,że masz już dość czekania na mnie hee?
No to kurwa wcisnij stop bo ja mam wyjebane ej......



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz