Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 11 czerwca 2018

Jim Beam I koks

ring ring dzwoni telefon ....
Stoi pusty dom....
Z kim wyjsc -numerow sto...
Moze dzis Wroce z nia...
te drinki przebily koks...
A potem jeszcze joint...
Jim beam I koks....
Jim Beam I koks...

Balansuje na lini miedzy hajem a uczuciami
te suki na lini,z nimi to moge isc sie tylko napic
Zwiazki spisane na straty,w mini Przysiadla sie do mnie
Podzielamy inne stany:ona Jimmi a ja jakis koks ej
do tego jakis joint bejb mam przy sobie bletki
Wiec jesli tu usiadziesz,to moze dam Ci go zakrecic
Spalimy po nastepnym I rozbudzisz swoja wyobraznie
Juz mi nie powiesz dzieki,tylko przysiadziesz sie jeszcze bardziej
Bejbe wiesz,ze to nieładnie tak świrować w towarzystwie
Jakbyś wpierdoliła viagre,szepczesz mi do ucha przyjdz ej
I zawijasz sie za winklem,drzwi z napisem toaleta
Nie wiem czy sie  dojebac drinkiem czy lepiej w nos zajebac
Wiem,ze tam na mnie czekasz ,napalilas sie na wiecej
A nastepna krecha sprawi ze bedziesz duzo dzwonic czesciej
Bez spiec mala,nikt z nas nie chce dzisiaj robic glupot
Wiec moge sie postarac,bys nie zalowala tego jutro...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz