Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 24 stycznia 2011

here we go again

Szum,Ból głowy,wymioty,jakieś przebłyski? Owszem,tak się wczoraj czułam.; ]] Mianowice w sobotę była"popijawa u izy (; D). Wszytko było fajnie..miłe towarzystwo(Iza,Ja,Olka,Anita,Magda,Kamil,Paweł) 2 wódki na start ; ]] (jakiś syf z biedronki soplica czy coś w tym stylu ; dd). Za barmana robił nie kto inny jak ja..hah..Lałam wsyztkim po 1/4 szklanki a sobie po 3/4 ; DD oczywiście po trzech drinkach z Olką odpadłyśmy zaczęło  mi prostym słowem Odpierdalać ; DD . Iza ,Paweł i Magda poszli po jeszcze 2. W międzyczasie przepychałyśmy się z olką. Jakieś 5 minut później zaczęłam się przytulać do Kamila.(to jeszcze nic haha ; D)
po jeszcze jednym drinku straciłam Kontrolę. Łasiłam się do Kamila,to najwidoczniej mu się spodobało po niedługo później zaczęliśmy się lizać(nie nie love story *__*). Nie wiem co sobie myślałam.Reszta przyszła z zapotrzebowaniem ; D. Polali mi kielona...(olka już miała dość i leżała na łóżku u izki krzycząc ze łzami w oczach-MAAARTA! MARTAA! JA CHCE DO MAAAARTY!)damnn...ja w odezwie jej rozpaczy odpowiadałam leżać na glebie(tak jebłam....ale spoko mam takie jebitne siniaki na kolanach ...damnn): - co? no jestem?/Olka!-tu jestem! aż w końcu cierpliwość ma siegła końca : - Zamknij ryj!! haha ; D .(O_o ale  kilka razy dzwoniła moja mama..w końcu Magda odebrała i był przypał ,bo podałam adres......Po 30 minutach Mama przyszła zabrała mnie i Olkę (spała u mnie).
. Rano standard Kacyk..i obiecane uczenie się na Biolę ; // (tsaaa...konkurs) Wieczorem spotkaliśmy się z Anitą Olką i Pawłem i wspominaliśmy ; xx. Dowiedziałam się,że lałam colą,że ktoś lał wódką ,żę izka ma zalany telefon,ze Magda chciała skakać przez okno,ciąć się. i wiele innych..równie przypałowych rzeczy ...No i to na tyle ; ]] Jak mi się coś przypomni to napisze ; DD hahhaaa




ps. Nigdy więcej takich imprez! ; xx

(ja po Lewej z serii - Git majonez Kurwa!) lol ; pp ( po lewej olka z serii -Japa koniu!) Poniżej prawie cała ekipa w komplecie na lewo odemnie Iza ,na prawo Olka koło Olki (ten wysoki tak to on) Kamil , a na fotelu Paweł ; pp Brakuje Magdy i Anity( która robiła zdjęcie)


W głowie tylko jedna piosenka ; 33 50 cent- like a g6 remix ; 33


do sprawdzenia i zassania :
http://hulkshare.com/amsywn09z7ch

3 komentarze:

  1. Hah ; ) Było ostro! Tak... Ta po prawej to ja sucze! ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. haha,,Olka nie ciesz się tak ; D

    ta dzięki to już po 4 drinku chyba ; )

    OdpowiedzUsuń