Szukaj na tym blogu

czwartek, 27 stycznia 2011

Kopiara

Kopiowanie- świadczy o braku własnego stylu, i wysławianiu mojej wrzechzajebistości ; ]] od dzisiaj Możesz do mnie mówić Boss of the Bosses! Mrs.Zajebistość lub przedstawiać się -cześć Jestem kopiarą kopiuję Martę bo jest zajebista, jest śmieszna, Używa fajnych emot,ma fajne texty. A ja jestem jej naśladowcą chce zabłysnąć w towarzystwie jej stylem,jej textami jej lookiem, bo nie mam własnego stylu i nie umiem nic sama wymyślić.Myślę też,że udając głupią pustą sukę-kogoś kim nie jestem będę fajna ,wszyscy bd na mnie zwracać uwagę. Poza tym nie jestem tym kimś,kogo kiedyś ktoś lubiał.Mam dużo udawanych przyjaciół. Tych przyajciół...nie czekaj ja nie mam przyjaciół mam znajomych,ale przyjaciół nie mam. Mam do okoła ludzi ,którzy nie chcą mnie po prostu obrazić,skrzywdzić, bo focham się na cały świat i też lubię udawać emo. Tak lubię Kopiować większość po koleji." Look around Nobody like's you! yhyh ; >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz