Szukaj na tym blogu

czwartek, 27 stycznia 2011

Kooooc -.-

Yo! Sprawa dotyczy pewnej babki od religi ; p klientka jest niezłe jebnięta (i to grubo ; DD). Chodzi w kocach,firanah sieciach na ryby( 4 real) . w Pierwszej klasie chodziłam na religie,ale krótko mówiąc ta kobieta mnie totalnie zniechęciła.Lekcje zaczynamy od modlitwy ,no niby nic w tym dziwnego, poza samym faktem,że puki wszyscy nie bd stali Prosto (bardzooo prosto) to modlitwy nie zaczniemy. ; oo . Następnie wszyscy siadają wykładamy podręczniki i zeszyty ,brechtamy, gadamy między sobą w czym Ona udziału nie bierze i z jakże irytującym pytaniem- długo jeszcze? przerywa i tak krótką rozmowę.Po czym wszyscy zapisują temat,bla bla punkty,pierdoli o Jezusie...i musimy czytać text. Póżniej odpowiadamy na jej debilne pytania. Ale gdy ja chce porozmawiać na dany temat (odnośnie religii) np. Dlaczego nie chodzenie do kościoła to grzech śmiertelny ,ona oczywiście w z braku argumentów ucina krótko- Cisza! /koniec!/nie zrozumiecie tego.No jasne...Tyle ,że widocznie ona czegoś musi nie rozumieć. Ja rozumiem doskonale Kościół=instytucja=pieniądze dawanie na tace=dawanie instytucji=wzbogacanie się "sług bożych"(tak bożych wed. mnie Mała nie uznaje boga ,uznaje Potwora (Latającego Potwora Spagetti).Większość zapyta skąd to wiem? Nie wiem, Wnioskuję. Wobec tego z czego? hyh...przejdzcie się do jakiejś parafii ( w mieście) Praktycznie każdy ksiądz ,proboszcz czy inny pastuch ma samochód,i to nie byle jaki Bmkę,Merca albo Audi. A skąd biorą pieniądze? Huh? No od "wiernych"! ; DD chyba łatwo wiernych ; ]]. Wracając do Koca ,bo to o niej ( Pozdrawiam Panią Renatkę jeśli to czyta! ; )) hyhy)
dzisiaj siedziałam w czytelni na długiej przerwie,patrzałam jak chłopaki grali na kompach ( No-life'y ; b ) .Aż wszedł ów Koc ,oczywiście w kocu i Gadała z Panią "Grażynką" naszą Panią z czytelni. Ku mojemu zdziwniu "Religia's Bitch" Okazała się taka gruba,że Fałdy na plecach( damn..wgl do dzisiaj nie miałam pojęcia ,że AŻ takie istnieją) były takie w prost ogromne,że prawie tworzyły linię prostą z dupą. Lol . Oczywiście przywitałam ją słowami -KOC MUSI ZGINĄĆ!! Nie przejęła się tym zbytnio i zagadała się z panią Grażynką ; DD

 A na dzisiaj Moja Playlist'a(dziejsza fresh out the My Mind ) ; 33

1 The game-I'm the king ( and i be smokin! ; 33)                          
( http://www.youtube.com/watch?v=PXPVKtj-3TQ )
2. Jay z ft Kanye west- H.a.m ( Let em kno who I 'MMMMMMMMMMMM! ; 33)
http://www.youtube.com/watch?v=a_tDbetLt-E3.
soulja boy ft trav &   -let ma swag get at cha
( http://www.youtube.com/watch?v=hz1ZK5ncAts )
4. Snoop dogg- bang bang rookie
http://www.youtube.com/watch?v=CrYi_0Hhs
5. 50 cent -shut up bitch
http://www.youtube.com/watch?v=rtbuNUiD27A

check dat shit out! ; D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz