Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 24 stycznia 2011

So Loooong=too long

Dawno nie wstawiłam swojego textu..poszperałam trochę w swoich dokumentach i postanowiłam go zamieścić:


Nosz kurwa mać, ja już mam tego dosyć,
Całe życie, świat jest jakiś popierdolony,
Dziś, wejdę do Nomi, kupię deski, znajdę hobby,
Zbuduję ring przed blokiem, może wpierdolę bezdomnym,
No i mam w dupie kurwo co o tym myślisz,
Od zawsze byłam zła z wiekiem nasila się instynkt,
To nie są gry, kurwa jestem pojebańcem,
A jak będę miała ochotę, wyjdę, zgwałcę twoją matkę,
Dziś, jadę bez barier, żebyś skumał co mam w głowie,
Sama staję się świadkiem, że publicznie tobie grożę,
I pierdole konsekwencję, rzadko czegoś żałuje,
Jestem pewna siebie, tak jak tego to, że to mówię,
Wiem, że mam tupet, lepiej nie podskakuj dzieciak,
Bo wiedz, że nie żartuje, w żadnych swoich tekstach,
Niech gra orkiestra bębny budzące grozę,
Kiedy chodzę po osiedlach marząc o krwi na co dzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz