Szukaj na tym blogu

niedziela, 9 stycznia 2011

wstęp

Na wstępie  chciałabym zaznaczyć ,ze nie jestem żadnym dzieckiem firmy, Jp,emo,pink suczą,sexy bitch,tapetą ,goth'em, skate'm, ani żadnym ze wzorców współczesnych. Szczerze? nigdy nie próbowałam "przypasować" się do jakiejś z tych grup.Nie przyszło mi to nawet do głowy. Mam własny styl , własne zdanie, światopogląd i nic nie jest w stanie tego zmienić...zawsze tak było,jest i będzie. Gdy się mnie już pozna,dochodzi się do wniosku,że nie jestem osobą,którą można manipulować. Niektóre cechy to tylko pozory ; )) Nie jestem osobą ,która mówi jak to wszystkich uwielbia, lata za nim w około,chichra się i nie wiadomo co jeszcze robi .Jestem w stanie powiedzieć komuś w prost co o nim myślę, co mi się nie podoba, co powinien zmienić i co mnie krotko mówiąc wkurwia. Nie liczy się dla mnie wygląd, ważne jest wnętrze.Nie otaczam się setkami fałszywych ludzi.Mam grupkę przyjaciół, tych ,którzy mnie nigdy nie zawiedli, na których zawsze mogę liczyć. Wiem ,że w razie potrzeby mogę zadzwonić,wypłakać się,wyżalić , a oni ze zrozumieniem mnie wysłuchają, wesprą będą przy mnie kiedy będę ich potrzebować i na odwrót. Co do swoich zalet...hyhh...nie jestem osobą próżną, jestem lojalna..dość cierpliwa(do czasu ; o) , pomysłowa, pozytywnie zakręcona, posiadająca lotny umysł.Co do swoich wad próbuje coś z nimi zrobić ; DD Rocznikowo mam 15 lat ; > Imię me Marta ,zwą mnie Czarną siostrą.ze względu na upodobania muzyczne(Rap ; 33 ). Co do nawyków..przyzwyczajeń,czy tu też upodobań,jak każdy mam kilka.Yhh...mianowicie lubię sobie wciągnąć tabaczki ; ] jestem posiadaczem 9 tabakier ; D , w tym  2 takich samych ( Gawith peach- czarna tabakiera). zawsze,gdy wychodzę na miasto mam słuchawki na uszach,jeśli już w skrajnych przypadkach,wyczerpanej baterii nie..wtedy czuję się dość nieswojo ; ff. Lubie sobie czasem popić...uwielbiam wódkę cytrynową i wina ; ]]( czasem fajnie jest się napić mieć karuzele we łbie ,odpocząć od tego wszystkiego ,cieszyć się chwilą ) Po zatym od około 2 lat na poważnie zaczęłam pisać texty ; 33 poniżej zamieszczam jeden ; )


(yo) Jeśli chciałbyś posłuchać przez chwilę o tym jak żyję,
To tekst tego kawałka zmieniałby się co godzinę, (Mówią)
Życie to chwile, wiesz - szczególnie te moje, (Trudno)
Dlatego bilet w kieszeni nie ma gwarancji powrotnej,
Mówisz, że tonę? hah....Według mnie płynę,
Myślę, że to powierzchowne przywiązywać się na chwile,
Dlatego żyję jak żyję i  szczerze ziomuś mam to gdzieś,
Jeśli ode mnie odbijesz, to znaczy,że jesteś nie godzien
Szczerze, to nie jest łatwe, walczyć o każdy oddech,
W świecie gdzie przyjaciel patrzy - za nic pomoże,
Koniec, mało istotne fakty chowam za plecy,
Bo ufam tylko sobie w pełni, temu nie zaprzeczysz,
Chciałam być lepsza, wierzyć ludziom jak dziecko,
Myśląc tak pozytywnie, naprawdę szlam na ślepo,
To tak jakby pijany, dziwił się, że walnął w drzewo,
I potem prawie martwy, zaczął szukać winnego.

1 komentarz: