Szukaj na tym blogu

niedziela, 28 kwietnia 2013

How you like me now

Well ,well ,Napisałam tekst,który średnio mi się podoba,ale ostatnio mój agresywny styl nieco złagodniał,co pewnie nie wszystkim się podoba(Oh well). Umieram . Tsa znówChociaż tym razem nie jest to ani zjazd ani kac. Boli mnie brzuch. Zjarałam jednego szluga i mnie zemdliło(cipa haha). Co chwile dziś odbieram telefony. Czy idę tu tam. Czy się ustawimy. Czy to tamto. Czy mam ogarnąć. Czy jestem zajęta. A ja kurwa ze stoickim spokojem- Nie nie dam rady,nie nie mam,ta jestem.Im bout that life. Coraz poważniej myślę o psychiatrii. Ze względu na Szczecin. Międzyinnymi. Nie wiem czy uzywki mnie skreślają. Ale czasem to co skreśla z góry ,może być najlepszym firestart'erem (Right?) Ha. Tsa tak to sobie tłumacz. Zastanawiam się czy było coś zadane. Muszę se usprawiedliwić nieusprawiedliwione godziny. Jebać to. Idę robić plan działań czyli : Co muszę zaliczyć
  --Sprawdziany
   
         -Kartkówki


Biologia: Biotechnologia i inżynieria genetyczna 

Chemia:  Spradzian z kosmetyków  



  • cukry witaminy,tłuszcze
  • emulsje
  • fermentacja
  • dodatki spożyczwe



Edukacja dla bezpieczeństwa: 


  • pierwsza pomoc


Fizyka :     Fizyka Atomowa


  •  promieniotwórczość 


Historia:  Sanacja w Polsce


Niemiecki:  Rodział 7,rodział 6

Polski:  Odrodzenie, Kochanowski(czytanie ze zrozumieniem)



Matematyka: PIERDOLE,ZA DUŻO TEGO, I TEGO





CHUJ W TO. z matmy przejdę na warunku. A pomyśleć,że jeszcze rok temu śmiałam się,że te warunki to dla jakichś debili.



Okej jestem Debilem. Przyznaje


amen



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz