Szukaj na tym blogu

wtorek, 3 stycznia 2012

I TOTE GUNZ

Uczę sie jebanej histy..choć jestem pewna ,że sie nie nauczę Wyszlo dlugo oczekiwane Girls go wild 50'ego z jermithem....Dobry klubowy shit. Niby nie moj styl ale jaram sie Fchuj..poza tym 50 napisal kilka pojebanych tweetów na tw. Coś ,że nie pożyje dlugo...ze nie zamierza promowac albumu bo Introscope jest popierdolone i dobrze mówią. Dre to frajer. Jimmy lovine to Frajer....Koncentracja wynosi u mnie -2. nic nie ogarniam. zdjęć z sylwka nie mam..jak wejdą to możę opiszę..sytuacji z wojtkiem nie mam ochoty.Chuj z nim. To Dno,dno i jeszcze raz śmieć. Jak mi kiedyś odjebie to polamie mu zęby i ręce baseball'em....czyli WKRÓTCE. Tsa psychol ze mnie. Abstynencja-wciąż trwam..nie poszlam dziś do sql...kac chwycil dopiero dziś..ldwo stalam na nogach. Buh It's Aight. Nic mi się nie przypomnialo....Czakiemu odpierdolilo na bloniach..Ale przynajmniej udalo mi sie mu ostatecznie "dac kosza"- Tak myślę. mam przynajmniej "powody" bo sie przystawial do wszystkich. ; D Napisal mi wczoraj czy "się obrazilam?" ale mu nie odpowiedzialam. po prostu mam go w dupie..Jest 2012...nie przestawilam się jeszcze..Jutro zajebista środa..Lubię środy..narysuję coś jutro to wstawię. Potrzebuję czegoś świeżego z muzyki./.co by wylajtować. W sumie się wyszalalam. Rozdzial 2011- Tabletki,prochy,zielę i alkohol uważam za zamknięty.. Tak samo moja raperska kariera..która na razie się kończy..nie mam czasu nie mam kurwa weny ... nie poznaje siebie..kończąc kim ty kurwa jesteś i robię to zbyt ostro nie potrafię się wczuć...poza tym to Gówno To "weak shit"...Powróce być może z tym ..jutro...najpóżniej w Piątek,gdyż moja mama PRAWDOPODOBNIE wyjeżdza z wojtkiem i maniurą na wioche..Wyjebiście by bylo..w koncu byla by chwila aby się skupić...poza nauką..Kurwa..11 konkurs z Chemii..naaaaawet nie wiem  z czego..hah jautro się dowiem..a w lutym szykuję się powtórka z postów typu" Rośliny" ze stycznia.hah Orgia roślinna Pt 2(soon) poza tym rozpoczynam pracę też wrótce nad projektem z Jackiem "jebać co slyszaleś,uslysz to" Jeśli uda mi się wgl ruszyć do Augustowa będzie Aight.





Edit
Dobra freestyle w 30 minut do I TOTE GUNZ



(puk puk)usłysz pukanie przez lufcik pytasz "kto taaam?"
to ja przez lufę odpowiadam strzalem ty sie cooofasz
Ktos mógl to filmować,powoli chowam gnata za pasek
sprawdzam jak się masz po godzinie wbijam ci na chatę,
krawisz a matka płacze, pytam "co się co się stało"
strzelam precyzyjnie,dlatego Wack Mc's Uciekają
Upadły anioł,... tak tak The return of my Mack
nie pierdolę się z resztą po chwili pada kolejny strzał
co chce zaczynam brać,pieniądze i diameeenty
kiedy psy przybędą zastaną napis"To late,puzdro Agenci"
To jedyne ślady zemsty,nawet zdążyłam się napić
szklanka do zmywarki,nie pozostawiam brudnych naczyń
pozbyłam się łusek z kanapy,zadowolona wychodzę
liczę hajs,na schodach zastrzeliłam kolejną osobę
na ulicy otwarty ogień.Strzelaj ..wyjdę tylnimi
tak też robię, trzy zero hah to mój dzisiejszy wynik





Kurwa nie umiem przestać haha..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz