Szukaj na tym blogu

środa, 11 stycznia 2012

One Fuckin' More/ Czego się nauczylam?

W sumie to nie wiem co robi tu zdjęcie podlogi...ale chyba zostalo zrobione co by mi uzmyslowić"bliskość z nią" podczas sylwestra.

W kuchni. Chiilll nigga i got this!

No Homo. Ale 2 facetów pod prysznicem? Hah

Shit Happens..czyli Zanim zostaliśmy potraktowani [rysznicem " God Saves Finlandia"
Witam witam...uczę się bo dziś o 15:30 idę na konkurs z chemii...ponadto dostalam W KOŃCU zdjęcia z sylwestra...Hah najpierw czas na zabawę potem na naukę. So Here comes the Photos:
Fistaki Dansują

Pijackie party na kanapie

Another one

Anita i jej " JAZDA CYCKI!"


Jazda cycki pt 2. Z IDEALNĄ JULIĄ



Haha Pijackie miny.Moja,a z tylu Mateigo,ktory coś"Ciumka"

Fistaszkują się w rozjebanej wannie z Agnieszką

 
Fiszki odmawiają opuszczenia wanny




Nie ma to jak zwinąć się w pol do zjęcia.(Czyj to byl pomysl nie wiem?haha)

-Ey poróbmy sobie zdjęcia z ujebaną Martą- Jasne czemu nie!I moje podjebane oczka.haha

Pijacka mina wszech czasów-zwiastun Abstymizmu

Tak bawila się ekipa obok

Pawelek i jego-Jest Git!

Sweet focie w lusterku z Whiskey , Jeden ? Nie no 2...Nieeeee To 4!
Jest Wanna jest Impreza
Fistaki Dance
Yeah Let's party
Milość
Kolejny Wanno-melanżowicz
Nie wiem jak wam ale mi to kurwa objawienie przypomina
Jak ja kocham te wasze fotografie z zaskoczenia i moje 'emo' loooki
Look ma' No Hands!
spocone pachy Maaagdy
Burdel Mama-Magda
Batman + Emo Magda
Bounce kurwa.hahahahaha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz