Szukaj na tym blogu

wtorek, 24 lipca 2012

Hardest Love song(unfinished)








































eey

Ona mnie kocha,yeah yeah,really she loves me
więc chodz tu ty suko i oddaj mi te dropsy
jak Kodeina I'm Toxic-mamy chemiczny romans
ty ja ona i deks,ja wiem,że mnie kochasz
paranoja-te słowa,które puste jak opakowania
po tabsach i alco,po których tak się uśmiechałaś
rzuć mnie-od zaraz słyszysz?(haa) wiem,że nie umiesz
puste butelki po whiskey,acodin and you there
bo nasze uczucie,które ta chemia stworzyła
to jak bad trip myślisz,że mam na myśli nieudany wyjazd?
(ha) skarbie mi wybacz za moją bezpośredniość
twoje oczy lsnią jak tabsy,serce bije w rytmie techno
to halucynacje-to piękno,otulone ciemnością nocy
miłość,która paraliżuje mnie przez tak delikatny dotyk
wiem,że mnie nieznosisz razem jesteśmy jak ciąg i detox
jak kot i pies,ale uwierz nie potrzebuje nikogo innego



Ey
nie potrafie opisać uroku, snów na jawie nocą, 
ust w żaden sposób,których nie pragnełam dotąd
po prostu bądz obok,chociaż to by był największy błąd
chemia ta nasza miłość -Hardest Love song
po prostu chodź, stań tu bo ja kocham cie suko
tą nocą po omacku,nic przecież nie trwa długo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz