Szukaj na tym blogu

piątek, 6 lipca 2012

Maaybe

znów mi jebie system,bo wkurwiam zdjęcia. Miałam nie klnąć...cóż..czytając mój poperzedni post na "nietrzeźwo" zdałam sobie sprawę z następująch faktów:
a-jak ale ty pierdolisz farmazony
b-bełkot nawet przez klawiature
c- cycki Magdy,których obiecałam zrobić zdjęcie..a zawsze wypada mi z głowy. Mhym... Nie ćpam na razie. Jaram się 5:MURDER BY NUMBERS-hot shit zdziry. Tęskni w sumie poniekąd za ćpaniem..za naszymi relacjami sprzed tego jak wszyscy się sobie zwierzyliśmy.Zanim wiedziałam,że Anita (nie w 100% pewne) jest Les..mati dyma sie z facetami. I kilka chorych akcji. Shit...może serio dobrze by mi zrobił odpoczynek w obcym kraju,co nie oznacza,że mam zamiar tam pojechać. Stawiam tylko hipoteze. Obiektywizm bitches. Subiektywizmem do niczego nie dojdę. Dziś wyniki. Chuj pewno się dostałam. z Taką średnią lajt..chociaż nie doniosłam papierów z tych konkursów i olimpiady o Hiv'ie. Aww Fuck dat. Gram za gramem. Mam ochotę na amfe. 4 real..zamulam fchuj ostatnio,a to kurewsko pobudza. Ale szkoda mi hajsu. Mam 20 dychy . Od Magdy,bo zdzira w końcu mi oddała. Znów to zrobiłam przedwczoraj. Wczoraj była w kurwę naćpana...śmiała się przez telefon jak oszołom...Daamn..mówi,że nie może wstać i czy przyjadę?Oczywiście pierwsza myśl..kurwa..czemu ona się tak śmieje?może przedawkowała..i....umrze?...Psia mać myślę..ale ni chuja potem ogarnełam,że przecież nie będe zawsze lecieć,bo ona się naćpała..chuj z tym myślę..Nie pooojechałam. Śniła się..,że znów mnie pogryzła (GRRRR!!) Suka Maybe I should leave this shit(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz