Szukaj na tym blogu

piątek, 27 lipca 2012

Let me be bad

Daj mi być tym złym(tsa) Daj mi,skarbie let me
mam to gówno we krwi-kolorowe tabletki
spada słupek rtęci,twoje ciało jest zbyt chłodne
moje dłonie cie ogrzeją tylko się rozbierz
Ima bed Monster,nie mów,że nikt cie nie ostrzegł
połóż się wygodnie,sposób w jaki przegryzasz wargi
sprawia,że dziś będziesz moim obiektem seksualnym
ja wiem,że on chciałby,bardzo być tak bliskoo
jak ja jestem,zamiast chodz tu słyszy idz stąąd
make noise jak twoja laska która jęczy od kilku godzin
moje rymy kruszą lody,twoje mogą je robić(haaa)
Jak Fiffty Im Buzzin,am young wild &flashy
do szczęścia są potrzebne tylko jej piersi
Am Bad bitch,cóż poradzę,że ta laska mnie kocha
więc ty leszczu się pokaż,zamiast za plecami pyskować
Błyszczę jak Supernova,Więc dziwko mów mi syriusz
mam tak kosmiczny styl,że ty idziesz w pizdu


 








Ey 

mój styl nie jest miły,to skurwysyńskie wersy
Hustla hard-Im killin twój styl jest śmieszny
pierdole hejting,wyjmij punche z pizdy matki
pewnie jej fagas cierpi gdy dyma ją w sypialni
krzyczysz:weź się zamknij,ale ja jade ostrzej
jestem tym złym i robie to whoooole day
 bajbe call me tylko pamiętaj Let me be Baaad
zadzwoń ponownie,gdy zniknie z domu ten leeeszc
słuchaj leeet mee Leeet me,Leet me be baad leet mee
skarbie wierz mi,robie to ostro i to jest Best shit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz