Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 30 lipca 2012

Hot16challenge

Mam nienormalne wizje, miłość nie jest mi dana
Mimo to jakoś nie widzę, żebym miała szczęście w kartach
Wstrętne bagna dążą do zniszczenia marzeń
Kiedy zapadnie zmrok, ja stworzę z cienia gwiazdę
Związana ze strachem, najmocniejszym z więzów
Pełzam z przepaską na oczach, po krawędzi gniewu
To bezkres problemów na autostradzie życia
Jeśli nie wpadniesz pod koła, złamie Cię rutyna
Spaczona psychika, wbrew woli pcha mnie naprzód
Położenie wrogów wpływa na dynamikę marszu
Wielu ludzi na haju pogubiło gdzieś ambicje
A Ty wierzysz, że dilerskie gówno jest nieszkodliwe?
Źródło jest warte tyle ile z niego umiesz wynieść
Jednych porażka dobije, innym uratuje życie
Gram w coraz wyższej lidze, czuwa nade mną Ares
Mam wielką ilość wad w sobie, taką samą zalet
Ten balet każdy skończy z ogromnym bólem głowy
Pesymizm z wyobraźni wyłonił znieczuleń pomnik
Jesteśmy okropni, w kieszeniach wiją się węże
A bezinteresowności nie było i nie będzie
Czuję obrzydzenie, widząc moralne upadki
Wspomnienia gorszych dni, namalowane łzami
Z duszy spragnionej sławy, ulotnił się pacyfizm
Wojna o wpływy, zawsze tworzy złe kroniki
To coś dla nielicznych, jak szereg Czarnej Kompanii
Niepotrafiących myśleć, ja zmęczę bardziej niż Cambridge
Nie jestem każdym, przez to wpadam w paranoje
Ciekawe, który z Was, skoczyłby za brata w ogień
Powiem co mam powiedzieć, bez żadnych skrupułów
W kwestii prawdy wobec siebie, najbielszy z białych kruków
Nie rób sobie długów, jak nie chcesz być ścigany
Skurwysyny chciwość nazywają ambicjami
Brak panowania nad gniewem, czyni mnie zagrożeniem
Pieprzony numer jeden, lepszej nie znajdziecie
Piszę scenerię do snów, którymi dręczę wrogów
Trzeba wyrywać chwasty, by wypełnić pięknem ogród
Powiedz, istnieje sposób, by zmienić coś na lepsze?
Zanim ostatki dobra zdusi w nas otoczenie?
Ja nie wiem, lecz wiem, że przez terror oszaleję
Przed tym jak trafisz do nieba, poznasz piekło dogłębnie...[..]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz