Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Prawda zawsze wyjdzie na Jaw


Więc tak. Kieruję to do Człowieka,który udawał kogoś kim w rzeczywistości zupełnie nie jest. Popraw se full cap,najlepiej zsuń  na oczy ze wstydu leszczu.Wiedziałam od początku,że to Lajer.Ale w sumie zabawne wiedzieć ,że ktoś lajerzy i oglądać jak brnie dalej. Miałam polewkę. Zabawna ta gra. Ale nie można grać wieczność. TO ODEMNIE ZASZCZYT WSPOMNIEĆ O TOBIE.






Tępy leszczu wjeżdżam w ciebie jak po towar do apteki
ze mną ziom dys-lektyk to damy ci  parę diss-lekcji
chrzanić prestiż tu diss prosto w ciebie odemnie
trafiam dosadnie,nie klnę wstawię ci na tablice na fejsie
byś skumał wreszcie co mam w bani i co czuję?
poznałeś wspaniałych ludzi?haha ich też tak oszukujesz?
i nie przyszło mi to z trudem,bo wiedziałam to od dawna
będziesz łykał na uspokojenie tyle tablet,że nazwą cie IPad
ziom Basta,ja też lubię magika więc bądź częścią kolekcji
wyrzucę cię z dwudziestego piętra,krzycząc "Fly bejbi!'
wypchaj się pieniędzmi,bo przyjaźni i szacunku nie kupisz
Lajerzysz cały czas więc pytam dzieciaku kiedy się obudzisz?
powinieneś być True,bitch,ale my już mamy to gdzieś szczerze
pięć kilo marychany na strychu hę?po to kłamałeś z wiekiem?
już nie chcemy wiedzieć więc przestań leszczu kłamać
ostatnie kilka słów do ciebie:prawda zawsze wyjdzie na jaw!






Nie jesteś dealerem,nie masz 16 lat,nie wjebałeś 50 tabsów,nie żarłeś Tramalu,Iza i Hubert prawdopodobnie nigdy nie istnieli,twoi rodzice to normalni porządni ludzie.Nie miałeś 5 kg marychuany na strychu,problemy psychiczne sb wmówiłeś.



nuff said.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz