Szukaj na tym blogu

niedziela, 26 sierpnia 2012

Złoty strzał



jak ćpun daję po kablach, nawinę o tym raz a porządnie
mówią: "moje flow jest mocne,wersy rozpierdalają twoją kontre!"
"słowo Wack jest mi obce"- a to złoty strzał zwiastujący pogrzeb
"twoja suka ledwo łapie oddech",ziom ale tu to ty masz chyba okres
wszystko dla ciebie denerwujące plus krew brudzi  ci spodnie
jak paranoik po tym wyskoczysz oknem Krzycząć Im Hopeless!
złoty strzał i spokój,jednym wersem zamykam pyski idiotów
to twój Bad trip weż się obudz .Mocna jak heroina mów mi opium
żadnych kurwa oszustw,to najczystszy towar-to uzaleznia
dobry shit wiem,że to kochasz wciskasz play odpływasz na wersach
Ey przestań moje słowa dudnią ci w uszach,raz mróż raz upał
euforia i przy skroni lufa to cie spowalnia i pobudza
za to ja mam ubaw,śmieję się jak po trzech lufkach zielska
typie ty jesteś żałosny jak O.S.T.R dissujący 50 cent'a
to anthem jak Hejnał,jak na krakowskim rynku na baczność stawaj
padasz jak Nejman wpędzam cię w niezła schize jak Tramal



Słuchaj daję ci dobry tekst- zrób z tego użytek
z płuc ostatni wydech -wbijaj jedną z igieł
nic już nie napiszesz,gwarantuje to był ostatni raz
wpędzam cię w schize,dałam ci właśnie złoty strzał
Jestem jak lekarski Mak,w rapie jestem jak Heroina
żadnych halucynacji,złoty strzał-nie za ciekawy finał


Złoty strzał dla ciebie odemnie,oddaje wszystkim przysługe
Wstawie R.I.P na Face'ie,tak będzie najlepiej uwierz
twój żywot graniczy z cudem,twoją dusze wezme i kupie
sprzedam za pare stówek,sama zarobie pieniądze grube
sprzedam i twoją suke,ćpunku zadam ci ostateczny cios
wgniote w ziemie,będziesz trupem jakbyś walił here przez rok
pobawimy się chodż ,dostaniesz kopa od Pani Heroin
w żyłe lub sniff fo nosa i all those bitches get killed
Okay Lapsie-walcz z tym,mam cie-jestes juz martwy
Trip bez halucynacji,odemnie dostajesz toksyczny zastrzyk
kleisz wersy po raz ostatni,jak zawsze o tym,że jesteś lepszy
frajerze wierz mi,jak firefox mogłabym podkreślić ci błędy,
następnie skreślić jak twoje zycie -ekran pokazuje prostą linie
mój styl cie zabije,ty nie zdobyłbyś nic z takim stylem
nawet tytułu pracownika miesiąca u popka w firmie
gdzie twoja kontra?Złoty strzał kupiłam ci bezpowrotny bilet

  ey !

Słuchaj daję ci dobry tekst- zrób z tego użytek
z płuc ostatni wydech -wbijaj jedną z igieł
nic już nie napiszesz,gwarantuje to był ostatni raz
wpędzam cię w schize,dałam ci właśnie złoty strzał
Jestem jak lekarski Mak,w rapie jestem jak Heroina
żadnych halucynacji,złoty strzał-nie za ciekawy finał
Pod Beat  E40-FUNCTION

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz