Szukaj na tym blogu

sobota, 4 sierpnia 2012

Poznaj surowego władcę

Ey
 słuchaj mam w dupie czy jarasz się tym przekazem
spoglądam na ciebie z drwiną i sarkazmem
ty jak ten błazen,próbujesz zabawić królową
kradniesz innym rymy,udajesz na siłę kogoś
ja nie łapie po co,i już nie ma mnie tu,zobacz!
wznieść wzrok ku niebu,(tsa)szukaj mnie ponad
chciałam ci dłoń podać,lecz skończysz marnie
ja jestem tu wyrocznią,bogiem i diabłem
poznaj surowego władcę,zbieram żniwa jak dżuma
poznaj instynkt mordercy,mów mi Kuba rozpruwacz
więc lepiej słuchaj,łaku ze złem żyje w przyjaźni
Ty ten rap zabijasz,kradniesz i kurwa gwałcisz
dość udawanych pasji,nie ma przebacz Wacku
to nie okrągły stół,a ja nie jestem król Artur
Jak Jehowa mam świadków,że frajerów rozpierdolę
I Jak Jay-Hova mam też swoje miejsce na tronie

haha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz