Szukaj na tym blogu

sobota, 15 września 2012

Zimno



Nie wiem co napisać,chociaż wiem co ważne w życiu
i dodaje te wersy na początek nadając tym samym tytuł
czarne myśli wyrzuć,kim jestem?pogubiłam się całkiem
nigdy nie liczyłam,który raz zostałam z niczym,-wierząc w bajkę
że mówisz prawdę ,zamarznięte usta drgają-próbują przemówić
Mięśnie zziębłe zastygają,tym samym ograniczając me ruchy
mówisz co musisz,słowa-są wyciskane przez wszechobecne zimno
siedzisz sama na przeciw,chciałabym dotknąć twych ust szybko
nie ważne wszystko za nimi kryje się ciepło-które mym marzeniem
Wizja tego że zamknięte mocno napawa mnie wstrętem
widzę to jak we mglę przed nami silny przeciąg- z nóg powala
Naciskam na klamkę dłonią, palców nie czuje już od dawna,
ty siedzisz dalej załamana,skarbie zobacz co zrobiłaś
z ust leci para-gdy mówie szeptem,rozpływa się ten miraż
nie mineła nawet chwila moje serce -skute lodem
potrzebuje twojego ciepła,proszę wysuń do mnie dłonie...



i choć piję wódkę z lodem,to szczerze pragnę twego ciepła
czego pragniesz powiedz razem pójdziemy do piekła
w chłodzie się topie przez co zwalnia moje bicie serca
więc chodz tu,proszę bo ja nie mogę dłużej czekać



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz