Szukaj na tym blogu

niedziela, 27 stycznia 2013

Chce się czuć dobrze jak ty



          "CHce się czuć dobrze jak ty"




drwiące refleksje......myle kolory jak Dalton
nie wiem czemu jeszcze nie śpię-zgaszone światło...
siedzę z miną poważną, podmuch wiatru na plecach
wpadłam w podły nastrój ,lecz ....wódki mi nie potrzeba
 całkiem nowy etap-nie uda mi się wspomnień złapać
Czekaj to zimna suka,których pełno w dzisiejszych czasach
mam ją przed oczami-naga,patrzy przed siebie-ludzkie postury
w najstarszym  ciemnym  lesie -gdzie nie dotarł zaden umysł...
zapełniają się albumy,ogłądam chwile tego filmu
By po prostu wrócić i zobaczyć więcej -brak realizmu
nie ma znaczenia wystrój-patrzę nieustannie w nicość
Mistrzu czy to czego  pragnę nie zaprowadzi mnie do nikąd?
spotykam się znów z ciszą  przy oglądaniu fotografii
mówi mi nie ufaj zmysłom, i rzeczywiście ...ma troche racji
jej uśmiech przybiera dziwne kształty -o błoga euforio
może to złudzenie My Darlin.. proszę ...zamknij okno





(Ej!)
 sprawiasz nam ból,spraw bym Cię pamiętała
to jak by nóz....ty oprawca ja ofiara
 pamiętam. Szkliste oczy  twoje nadal i rozmazany makijaż
mijamy się jak na peronie- po policzku łza spływa...
i nie wiem co mi jeest- to przez te procenty...wybacz
bo ja przy tobie. Ej..to zupełnie inny wymiar
sprawiam,że odpływasz nie potrzebny nam ten syf
i rozpada się ten miraż..na kawałki w drobny pył...

i zanim przyjdzie świt, słucham tych  samych samplii
mogę po ziemi iść, lub.. wśród morskich taflii
patrzeć na błysk, najbardziej odległej gwiazdy,
chore myśli stłamsić-czuć się dobrze jak ty.

iluzji żadnych -ciezka noc, dostał jakbyś
od morfeusza zastrzyk,nieczuly mrok  a sny?
dlatego palę blunty, chce się czuć dobrze jak ty
pachnie jak twoje majtki,chce się czuć dobrze jak ...ty 













co dla mnie początkiem,dla ciebie było czegoś końcem

i co z tego,że to dobrze ,skoro boisz się spojrzeć?
dlatego kleję te zwrotkę ,bo to zżera nas w środku
Daj mi  oprzytomniec tylko proszę Cid pozwól
jesteś lodowata jak podmuch -daj mi przejść obojętnie
Jest za późno juz kotku -widzę wszystko jak we mgle
te chwile były bezcenne,wiem o tym doskonale
lecz przejmuje się tym najmniej,bo zapisała je ma pamięć
 serca połamane,lecz nie chce utknąć w przeszłości
dziś to dziś,jutro jeśli będzie trzeba spale mosty
retrospekcje-mam dość ich,po prostu nie rozmawiajmy -wcale
mijamy się beznamiętnie martwi w srodku twoje oczy rozmazane
czas skończyć to na amen,-wylac niepotrzebne żale
jak wódkę,bo tchórze toną w niej a niektórzy żyją dla niej
,chociaż nie chce zapomnieć,nie chce  kurwa umieć
bo rzuciłaś chyba klątwe i nie potrzebuje złudzeń...






(Ej!)
 sprawiasz nam ból,spraw bym Cię pamiętała
to jak by nóz....ty oprawca ja ofiaraja 
pamiętam..nadal...szkliste oczy twoje-rozmazany makijaż
mijamy się jak na peronie- po policzku łza spływa
i nie wiem co jeest- to przez te procenty...wybacz
bo ja przy tobie...to zupełnie inny wymiar
sprawiam,że odpływasz nie potrzebny nam ten syf
i rozpada się ten miraż..na kawałki w drobny pył...

i zanim przyjdzie świt, słucham tych  samych samplii
mogę po ziemi iść, lub.. wśród morskich taflii
patrzeć na błysk, najbardziej odległej gwiazdy,
chore myśli stłamsić-czuć się dobrze jak ty.

iluzji żadnych -koszmarna noc, dostał jakbyś
od morfeusza zastrzyk,nieczuly mrok  a sny?
dlatego palę blunty, chce się czuć dobrze jak ty
pachnie jak twoje majtki,chce się czuć dobrze jak ...ty 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz