Szukaj na tym blogu

piątek, 25 stycznia 2013

Pierdolony Nosferatu


                                                                      " Pierdolony Nosferatu"















Twa panna jest sprzedawczynią?, dobrze zna się na rzeczy,
Powiedź jej, że STOSUNKOWO -miewa niewielkie ceny
Nie muszę jeździć po twej pannie, sam się po niej przejedziesz
Gdy zobaczysz ją w swej wannie,z Dariuszem-z winem w ręce
Jestem rozczarowana-wielce, jakbym wróciła z Hogwartu,
Bo jeszcze nigdy nie widziałam AŻ tak słabych rapsów
okrucieństwo masz tu -Nie mam skrupułów jak ta typiara z Sosnowca
piszesz jak dziecko a ja mam ochotę cię wyjebać- weź to obczaj
jak klaun próbujesz sprostać-chcesz o tobie kawał? no to teraz cisza
na parkiecie ruszasz się jak Swayze .....ale ten z dzisiaj
oklaskami możesz mnie obsypać-czuć zioło w powietrzu
czarnuchy spierdalaja jakby scigali sie na sto metrow 
kiedy widzą mnie w lusterku,wiedzą,że to nagorętszy towar
ty budzisz politowanie jak na defiladzie żołnierz co ma Parkinsona
wiem,że bolą te słowa lecz tylko chamskie wersy-dają mi satysfakcje
i gdybym wycieniła twoje życie,wiedz ,że byłoby chuja warte



pierdolony Nosferatu znikam w mroku jak jebany nietoperz

latam wokół bloków wypijając krew niewinnych kobiet
Po dawce mojego rapu będziesz latał jak Emily Rose
W takich momentach najlepszym wyborem byłby jedynie zgon 






Trochę to czasu zajmie zanim znajdę się na dnie,
Lecz zniżę się do twego poziomu, by dać Ci tę szansę,

bo sama punchy nie znajduję jak Kevina w Domu
i jak z Polsatu na Discovery skaczę w punchach o kilka poziomów
Tv on-weź się obudz ten beef był Ci potrzebny jak kurwie majtki
mam nadzieję że od dziś nie zmarnujesz żadnej powierzonej szansy
i,że spalisz te kartki,a nie tylko się ze wstydu słaby graczu
zasmakuj tego stylu(ogień)-zanim nawdychasz się czadu
ja daję go-łaku,zawsze znajdę czas na poniżenie bezczelnej suki
spojrzalam na ziomkow wszyscy wyjeli swoje czterdziestki czworki
no i ziom chuj z tym-Let's Party -nie wiesz z kim tańczysz
łapie za broń,leć do mamy, Niech nauczy Cię Salsy
bo jestem jak Chilli-Spicy,a mogę pojechać dużo wścieklej
załóż mi kaganiec dzieciak,wściekła suka kaftan też rozerwie 
pięknie-twój ryj jak pole golfowe-ja zaliczę każdą dziurke
przerany-jednym słowem-muszę ukarać każdą nieposłuszną kurwę






pierdolony Nosferatu znikam w mroku jak jebany nietoperz

latam wokół bloków wypijając krew niewinnych kobiet
Po dawce mojego rapu będziesz latał jak Emily Rose
W takich momentach najlepszym wyborem byłby jedynie zgon 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz