Szukaj na tym blogu

niedziela, 20 stycznia 2013

No i nic tu po mnie/Biologio jestem twoja

Nie ćpanie sprzyja moim wersom. Nie pierdole bóg wie o czym. Pisze sensowne teksty trzymające się tematu. jak to nazwał pikasso "kwintesencja mojego stylu" . Teskt ogólnie na plus. Napiszę coś jeszcze jutro. A teraz pozostawiam was z tym beatem,który zaawróci wam w głowie i tymi wersami. Lecę pobawić się z biologią,bo jutro klasówka. Biologio jestem twoja <3 :






                 " No i Nic tu po mnie"





















całkiem ciepło,trzy gołe suczki na skórzanej kanapie
(bierz je nie pierdol)każda czuje mój styl i układa inny przebieg zdarzeń
ja mam blokadę -zwiecha w bani,więc na chwile bądź cicho
mam je zostawić? Skarbie.. w sypialni jest lepszy widok
zostań tu nigdzie nie wychodź,satysfakcji im tej nie dam
dopijam kolejne piwo,wraz z promilami wraca nadzieja
,że usłyszę przebacz,tylko zastanawiam się kurwa po co?
to już kolejny weekend,kiedy czuję,że tęsknie mocno..
zanika ma zdolność...do prawidłowej oceny sytuacji 
teraz ja i one się całujemy-więc wyjdź i drzwi zamknij
mam w sobie fchuj pasji,to piękny obraz -dorzuć ramkę do tego
uśmiech szydercy bo ta chora orgia-to prawdziwe arcydzieło
pierdole niebo,(mam je tu) na pewno pójdę do piekła
więc weź nie pierdol już,bierz aparat i rób nam zdjęcia
ten związek to tragedia, Jestem ja i ty -nie wracam do nas
zapomnij o tamtych czasach,których wcale mi nie szkoda





Nie ma jej obok(ej) no i nic tu po mnie
to tylko sen ponoć,gdzie znikł rozsądek
wiem czego chce,no bo ze mną było jej dobrze
kilka łez nocą(ej) to tylko kilka wspomnień x2







chłodna noc styczniowa,długa przerwa od ostatniej rozmowy
chce powiedzieć,że Cię kocham no i chwytam za długopis
lód staram się przetopić,(no bo) jesteś zimna jak kilka sopli
rozkoszowałam się tą nocą-zanim gwiazdy wypadły z orbit
nie wiem co chciałam udowodnić,(tak) bardzo pragnę twych ust
wybrałam źle z dostępnych opcji,ale proszę Cię-wróć
mówią życie to cud, wcale tak tak nie jest-chociaż się staram
i często kiedy wytrzeźwiejesz następuje zmiana zdania
one minut-znów zmiana i nie umiem kochać ponoć
mówisz,że mam to w dupie,ale szczerze szaleje za tobą
i moje słowa ją bolą, bo niby nie jestem taka jak kiedyś
i nie chce słuchaj więcej ,że na niczym mi nie zależy
mów mi paramedyk,sprawię ,że twoje serce znów zabiję
i nie przestane nawet jeśli pokona mnie lód i usnę przy niej
bo mam w sobie silę ,żeby jej serce zabiło mocniej
no i nie chce już nas,jestem szaleńcem i mi z tym dobrze..









Nie ma jej obok(ej) no i nic tu po mnie
to tylko sen ponoć,gdzie znikł rozsądek
wiem czego chce,no bo ze mną było jej dobrze
kilka łez nocą(ej) to tylko kilka wspomnień x2



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz