Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 listopada 2011

Rip dla Hanki z M . Hah..Koncze(raczej)

  
 Damn             Mam dziś polewe    trzyma mnie po wczorajszym...Faza byla..total inny wymiar,,ale pozwole sobie ten malo istotny fakt pominąć,focz spi obok i wsluchuje sie w moje stukanie klawiszami,co jakis czas wpychajac mi morde na klawiature; D,ale ajk tu jej nie kochac. Mati mnie wkurwil..(fuck you skurwysynu) Kurwa Zglasza sise na gazetke nie przychodzi..mialbyc przebrany za flage na sw.niepodlegosci nie przychodzi. CH ci w D Mati frajer z cb.Aczkolwiek masz dlugi post...chuju. z wyrazami pogrady I RIp dla Hanki mostowiak,moj powrot do formy ; D poznizej
 Poza tym chyba koncze z tym calym Tabletkowaniem,leb mnie napierdala I Dxm ryjeeee mi mozg ; ] poza poprawa zdolnosci matematycznych(c0 za tym idzie obnizeniem humanistycznych) chuj mi daje. Poza tym branie tabletek mnie juz nie Jaaaaaaaaara. ; ] Lat one and im Out. a i Later wstawie moje bragga.









Rip Hanka Mostowiak (haha)

Diabel wciaz mi szczepcze,podpuszcza mnie do zlego1
dwa dni na sucho,ey to juz moj zyciowy rekord2
nie mylic z apteką,to nie moj hymn o tussidexie3
to jak z wódką bierzesz jedną a chcesz więcej4
Diabel raz jeszcze szepcze,co mam teraz zrobic?5
niewykonam badz spierdole,część jebanej fobii6
wciąż nie moge sie pogodzic,ten pierdolony wrzesien7
nie pytaj jak jest u mnie raz jest zle a raz lepiej8
raz upasc raz wzleciec,raz tez podcieto mi skrzydla9
co mialam powiedziec?juz dawno do tego przywyklam10
diabel daje sygnal,ruszaj teraz twoja kolej11
ja nie mogę się wycofać krzyk i szept sie nie boje12
szatan za mikrofonem,po srodku a w okol mnie swiatlo13
respirator podświadomości, nie pozwala zasnąć14
diabel krzyczy ćpaj to,przedmną wcięż niewyraźne15
to co już za mną męczy mnie coraz bardziej16
ponoć mam mówić prawde,unosze obie brwi17
serce napierdala rytmem schook once Mobb deep16
bezradność zaslania wstyd,miasto bez perspektyw17
gdzie dzieci są wynikiem niewykonanej śmierci18
ludzie niczym sępy,czarne chumry zaslaniaja widok19
Boże dlaczego ?odzywa sie ma powściągliwość20
jest gra jest ryzyko, są pieniądze są problemy21
prawdziwy świat są wartości są też ich ceny22
niektórych trzeba zastrzelić,kolejny strzal dla Natalki23
shotgun w rękach diabla ,powracają biale najki24
namiastka niematerialnej armii,każdy czuje sie slaby25
i slusznie bo większość ma tylko grozny wyraz twarzy26
(jeb)ubrudzilam adidasy,czysta biel ey nie ma lekko27
każdy moj  kolejny wers szykuje kolejne pieklo 28
żegnam sie z tabletką,zostaje burdel jak na pkp29
natykam się na stare akcje które uwiecznił flesz30
 jest jak jest moje flow śmiertelne jakbyś z Hanką jebnął w karton 31
twoje życie jest tak samo puste jak jego zawartość 32


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz