Szukaj na tym blogu

wtorek, 15 listopada 2011

Wracam do formy-pytasz co się zmienilo

 Ey. Wlasnie sie jaram i jak w temacie wracam (W koncu) do formy,a pomogl mi Lloyd Banks czyli jego przekozacki album Cold corner 2 na który sporo czekalam,ale warto bylo ; D.  Zachęcam do sprawdzenia


















Ey Nie jaram szlugów ziomuś to nie mój problem
ciągne nosem(hyh) nie jest za dobrze(wiem)
serio jest okropnie znasz mnie,matka troche slabiej
dobrze wiedziala,ze nie skończy sie pierwszym razem
przeliczam kase,czasem mam wrazenie ze to mi sie sni
odcięta od real'a(tsa) I guess a Had a dream
a ty lepiej zamknij ryj,bo nie wiesz o co biega
możesz mnie obwiniać bo nie jestem dzieckiem na medal
Leci Ósma tableta,Może to czegoś mnie nauczy?
fatalne skutki(uh) Zapowiedz emocjonalenj burzy?
Fuck dla kilku ludzi,gdyby nie to nie bylabym sobą
wciąż te same wartości,w zylach raz po raz alkohol
jeśli nie o to to o co?Może w życiu serio chodzić?
Szczęście w tabletkach?ziom to tylko taki motyw
męczą mnie klopoty sama sobie stwarzam przecież
pytasz Dlaczego?a ja nie umiem odpowiedziec




Zapytasz co się zmienilo odpowiadam Wiele
pytasz ile dziś wziewam? odpowiem nie twój interes
sprawiam,ze glupiejesz,przeciez to moja taktyka
nie pasują ci odpowiedzi?po co w ogole pytasz?
znów nie daje mi zasypiać,to coś za czym tęskne
teraz jest Okay chociaż chcialabym troche więcej




Mówią to przez wspomnienia,ja ze swoimi robie porządek
kilka pytań , to ja odpowiem ,że to Comeback
naladowany rewolwer,przekonasz się na wlasnej skórze
wciąż te same błędy lecz do nich już nie wrócę
robie bo musze?(ah) to pierdolone twierdzenie
samo w sobie życie jest już dla mnie problemem
myśli czy szczere?za tym pytaniem kryje sie coś czego nie chcę
Siedzę w mroku i czuję, że źle odrobiłam te lekcje 
kim ty kurwa jesteś?Pytanie towrzyszy na każdym kroku
Chuj z tymi ludzmi,strzelam kielicha dajcie mi spokój
w sluchawce gluche"kotus"wiem,ze czuje pustke gdy odrzucam
Przez takie właśnie chwile nauczyłam się nikomu nie ufać 
siedze sama tutaj nigdy nie zroumiem co skłania nas do takiego życia
Zamknięci w czterech ścianach do kresu dni odliczać?(Raz...)
jeśli umiesz to przeczytaj  Każdy z nas tworzy tutaj klatkę
By uciec od rzeczywistości i zacząć żyć normalnie...



Zapytasz co się zmienilo odpowiadam Wiele
pytasz ile dziś wziewam? odpowiem nie twój interes
sprawiam,ze glupiejesz,przeciez to moja taktyka
nie pasują ci odpowiedzi?po co w ogole pytasz?
znów nie daje mi zasypiać,to coś za czym tęskne
teraz jest Okay chociaż chcialabym troche więcej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz