Szukaj na tym blogu

środa, 22 czerwca 2011

IM BACK!.WAAAAAAAAAAKACJE!!!









 Kwiaty i świadaectwa rozdane więc. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[...]cje czas zacząć ; D.My zaczynamy OFICIALNIE(ofyszal) O 16 Trza Poszaleć.(Taak z Umiarem,z Umiarem Pani Ewo ; ]) .Fokysz oczywiście też idze jak to Na Dive przystało...hahah ; D Zdjęcia Of course póżniej.Puki co Wokacje do mnie nie docierają...; ]] Jak na razie kilka planów: Kołobrzeg,Św-ujście,Namioty,Pewnie Wieś...i cos sie jeszcze pewnie ogarnie. W domu i na klatce Remont więc chujnia...przynajmniej będe mieć 2 psa,6 tyg pinczerka w najbliższych 2 dniach ; ]]. Na razię kończę póżniej dodam zdjęcia. BAWCIE SIĘ! hah


ps: Pani też powinna ; ) !!








ref
Ey  jak Batman return powiem IM BACK
wiem często powtarzam-
to jedna z mych wad
w świetle szarości barw 
ey chodz poznaj strach
chcesz to sie baw 
Dziś Mówie IM BACK!





Dzisiaj powracam i nigdzie się nie wybieram
Mowie Im back i co myślisz o mnie teraz?
moja wena ey wiesz strzelam rymów pociskami
nie spoczywam na laurach bo to nie kurwa idealizm
nie ważne ile by się starali Ey będe cOaz lepsza
wciaż pisze więcej jestem chora-nie mogę przestać
wyrażanie siebie w textach dziś wracam nieodwracalnie
chcesz to hejtuj wiesz ,że nie możesz bo masz awarie
ey głosuj na mniechociaż nie biore udziału w X factor
trzymam się swojego nie chce być telewizyjną gwiazdą 
a może warto?jak Ibisz sprzedam się za kilka złoty
będe zgrywać szychę kurwa weź.. co ty wiesz o tym
załoze rajstopy Eyyy wiesz Jak Karolak Zmienie rolę
w pięć minut zrobię skill taa z rapera będę aktorem 
wódki polej  przywitaj mnie słowamiWelcome Back 
a zresztą zostawiłam więc  możesz się śmiać











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz