Szukaj na tym blogu

czwartek, 23 czerwca 2011

Mroczna Spadkobierczyni piekla/ty masz wene?

Ey ty masz wene?Ey wiesz to ja mam wene
ty nie wiesz co to znaczy pogrywasz w kilka gierek
czekalam lata na występ,co by zgasić taką pizde
podejdź jeszcze krok a zrobię ci kurwa krzywdę
Jak lew pazurami rezerwe ci tetnice- obczaj moment
wciąż walcze w tej dzungli Mc w wersji w betonie
wsród licznych pojęć z mroku wylania sie ta jedyna
ey panie hejterze z twarzy kurwa ściągnij ten grymas
bo ja zaczynam teraz jak Antylopa nabieram tempa
dziki zwierz bestia plus powiesz ,że mam potencjal
Jak Drapieżnik powiesz ,że się wszędzie odnajduje
mogę cie ukołysać a mogę przerobić też na skórę
wszystko ogólem Ey teraz weź już przestań pierdolić
już wiesz co cie czeka Córka Diabla-cztery żywioły
a teraz weź pomyśl zanim na opis to dziś ustawisz
Mroczna spadkobierczyni piekla może cie zabić



ref
Myślisz ,że masz wene? przestań pierdolić
Jedno moje slowo jeszcze bardziej zaboli
Ey córka diabla aka czyste zło z tej strony
Hejtuj do woli ,zanim nie trafisz do smoly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz