Szukaj na tym blogu

piątek, 3 czerwca 2011

IT'S FRIDAY,friday!/Hejterzy chillout (Kim ty kurwa jesteś pt2)

 Cóż dziś piątek. Nie byłam w sql..zaspałam na fizykę,a pani by się pluła...więc wgl nie poszłam. Byłam z Mamą na zakupach i w sumie od 12 się nudzę..bo do 9:30 spałam (hah )Byłam z Fokyszem w Parq,co by się pointegrowała suka z innymi zwierzętami.Hyh i muszę spisać lekcje.Pouczyć się przez Weekend niemca i fizyki...no i wypadało by Matmy..; FF...Znowu weekend zajebany...hyh ostatnio nie ma takich zwałowych sytacji.co za tym idze nie mam co opisywać,ale zajebie sobie skill'a(trening) pod spodem ,więc Y'all can check this out (wszyscy możecie sprawdzić)




Nie zgarniam hajsu na track nie mówię gówno
nie mam łańcucha jak pies ale mówi się trudno
nie jestem Gangsta choć chłód ulicy w kościach
niematerialna otchłań ,chociaż nie tnę po kosztach
robię to co lubię i to jest to co naprawdę kocham
Lecz to kurwa żaden hit jak Livin ' La Vida Loca
Zawsze jara mnie rap marzenia by grać na blokach
Dać trochę przekazu ,dobre flow i nic na pokaz
nie po trupach,bez żadnych szkód powoli  do wygranej
mój rap to mój własny sposób głos równa się Power
Dalej płynę po tym bicie daję Wam mój potok liter
łzy,uśmiech,retrospekcje wszystko w jednym zeszycie
możesz to sprawdzać,sprawdź jak nabieram tempa
sto procent siebie w textach powiesz ,że mam potencjał
ej zalewam cie rymami powiedz kolegom jak nawijam
jak na razie kończę,nowy skill Hejterzy CHILLOUT!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz