Szukaj na tym blogu

środa, 8 czerwca 2011

T.R.O.T.D IV (the return of the devil IV)/Fukerstwo

  Witam...Dziś znów się wkurwiłam,2 tyg temu na chemii pod wpływem wkurwienia po prostu wyszliśmy. Dobra...może i żle zrobiliśmy..ale w końcu Babka zapowiedziała kartkówkę z dysocjacji jonowej...a zrobiła z 4 tematów wstecz...dodając przy tym -idę wam na ręke(Tępa suka). Wszyscy wkurwieni...chłopaki jak zwykle nakurwaiją z tyłu japą na cały regulator...na co babka do całej klasy ,że robimy sami zadania(bez wcześniejszego wytłumaczenia) a pod koniec zostawiamy zeszyty i do oceny.Oczywiście I dont give a fuck i wyszłam a za mną Mati (pozdrowienia Mateuszu) i Anita(Tb również). Jak się okazało dostalismy uwage oraz 0. No i nie obyło się bez spiny od P. Pisańskiej...Ale od sedna...Nie było jej 2 tyg ,dzisiaj kulturka podchodzę do niej bo dyżur na Boisku wraz z : Naszą wycho,suką od Bio,i P.od Integrejszyn. Dobry i wgl i pytam czy coś zrobic możemy a ona z ryjem ,że cały tydz jej trujemy i że NIE (?!) Bo 10-tego wystawianie ocen i cos pierdolic zaczeła a ja ze dobra ze żle zrobilismy i wgl a ona znowu ze nie .wgl od Bio sie patrzy jak jakaś pierdolnięta(Znowu chciałabym jej wyjebać krzesłem *____*) No to ja Wyjebane i na cały gŁos -NO TO NIE! wszyscy look i chuj.... SON OF A FUKKIN BITCHES



:








Ey!
Wiesz kto teraz moja kolej-córka diabła1
nawet mnie poznałeś a mówisz ile jestem warta?2
Wiesz moge cie zawieść rymuje więc mam władze3
jestem zła od zawsze chcesz?miej mnie za szmatę4
Ja nic na to nie poradze jestem zawsze tym co złe5
zły charakter,Czarna siostra zło to moja krew6
Czarne msze?przestań  ja mam dzisiaj co robić7
oddaje swój czas nad kartką spędzam kilka godzin8
Nie popełanim morderstw choć daleko ci do prawdy9
myślisz  ,że jestes Boss? kurwa weź się ogarnij10
Zamiatam wszystko pod dywan Dziś jestem Lucyfer11
Poznaj czarną magie liter zapoznam cie z długopisem12
Nie próbuj uciekać wsłuchaj w się diabelski poemat
chłod na karku,lęk nawet śmierć w progu stanęła14
czeka na moment , daj jej pozbierać swoje żniwa15
oddałeś swoją dusze za niedogodności proszę wybacz16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz